اطلاعات دوره
دوره رایگان 3 نکته طلایی بازاریابی - مقدماتی
مسیر آموزشی

دوره رایگان 3 نکته طلایی بازاریابی - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان نکات طلایی بازاریابی قصد داریم به صورت کاربردی سه نکته و اصل مهم برای بهبود بازاریابی محصولات و خدمات را بررسی کنیم. برای موفقیت در هرکاری ابتدا باید با اصول آن آشنا باشیم و بتوانیم آن ها را رعایت کنیم تا به هدف خود برسیم، در هر کسب وکاری که فعالیت می کنیم باید بتوانیم به درستی محصول و خدمات خود را معرفی و به فروش برسانیم به همین دلیل در این دوره کوتاه قصد داریم به نکات طلایی بازاریابی بپردازیم و به صورت کاربردی و به دور از کلیشه آن ها را بررسی کنیم. در این دوره با سه نکته طلایی بازاریابی که بدون رعایت آن ها هر اقدام بازاریابی محکوم به شکست است، آشنا می شوید که به بهبود بازاریابی محصولات و خدمات شما کمک می کند. 
دوره دوره رایگان 3 نکته طلایی بازاریابی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان 3 نکته طلایی بازاریابی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی