اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان بورس از صفر
مسیر آموزشی

آموزش رایگان بورس از صفر

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان آموزش بورس قصد داریم شما را به صورت کامل با همه اطلاعات سایت tsetmc.com آشنا و تکنیک های استفاده از آن را بیان کنیم. برای شروع فعالیت در بازار بورس باید مهارت های مختلفی را بیاموزید که می توان گفت اولین گام یادگیری مهارت تابلوخوانی است، تابلوخوانی یکی از مهارت های مهم برای خرید و فروش سهام به حساب می آید که استفاده درست از مهارت تابلوخوانی منجر به انجام معاملات موفق خواهد شد. با استفاده از تابلوخوانی می توانید رفتار معامله گران در خرید و فروش سهام را شناسایی کنید. در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین روش های تحلیلی، تابلوخوانی در سایت tsetmc است. در این دوره به صورت کامل جزئیات ریز و دقیق سایت tsetmc.com را بررسی و همه اطلاعات مربوط به آن را بیان می کنیم. این دوره برای افردی که به تازگی می خواهند وارد بورس شوند مناسب است زیرا در آن علاوه به معرفی سایت و آموزش تابلوخوانی به تکنیک های استفاده از سایت tsetmc.com نیز می پردازیم.
دوره آموزش رایگان بورس از صفر دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حمزه کریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان بورس از صفر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی