اطلاعات دوره
آموزش تهیه صورت جریان های نقدی
مسیر آموزشی

آموزش تهیه صورت جریان های نقدی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش تهیه صورت جریان های نقدی قصد داریم به صورت عملی تهیه صورت جریان های نقدی بر اساس آخرین استاندارد مصوب سازمان حسابرسی را آموزش دهیم. صورت جریان وجوه نقدی یکی از صورت های مالی مهم در حسابداری است که در واقع همان نحوه‌ی گردش پولی یک سازمان محسوب می شود. به عنوان یک حسابدار یکی از وظایف اصلی شما تهیه و بررسی صورت جریان وجوه نقد می باشد به دلیل اهمیت این موضوع در این دوره قصد داریم به صورت کوتاه و مختصر شما را با نحوه تهیه آن آشنا کنیم. اگر به عنوان یک حسابدار تازه کار شروع به فعالیت کردید این دوره مناسب شماست. در این دوره نحوه تهیه صورت جریان های نقدی براساس استاندارد جدید حسابداری که از سال 1398لازم الاجرا شده است را می آموزید و با آخرین استاندارد مصوب سازمان حسابرسی آشنا می شوید.
دوره آموزش تهیه صورت جریان های نقدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حسین احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تهیه صورت جریان های نقدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی