اطلاعات دوره
آموزش سریع ساخت اسلاید با پاورپوینت - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش سریع ساخت اسلاید با پاورپوینت - مقدماتی

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ساخت اسلاید با پاورپوینت قصد داریم به صورت کوتاه و سریع بخش های کاربردی پاورپوینت برای ساخت اسلاید را آموزش دهیم. برای ساخت فایل ارائه نرم افزار های مختلفی وجود دارد که بهترین و محبوب ترین آن ها، پاورپوینت است که با استفاده از آن می توان اسلاید های بسیار جذاب و کاربردی ساخت. احتمالا شما هم فکر می کنید برای ساخت اسلاید با پاورپوینت باید با این نرم افزار به طور کامل آشنا باشید و کار با تمام ابزارهای آن را بلد باشید! باید بگوییم که چنین نیست و شما می توانید خیلی سریع و بدون نیاز به یادگیری تمام بخش های آن، با این نرم افزار کار کنید. در دوره ساخت اسلاید در پاورپوینت یاد می گیرید که خیلی سریع در پاورپوینت اسلاید شو تولید کنید. در این دوره تمام قسمت های نرم افزار پاورپوینت را معرفی نمی کنیم بلکه فقط قسمت هایی را که برای ساخت یک ارائه نیاز است بررسی می کنیم. با شرکت در این دوره شما با ابزارهای کاربردی پاورپوینت آشنا شده و می توانید در مدت زمان کم یک فایل ارائه بسازید.
دوره آموزش سریع ساخت اسلاید با پاورپوینت - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سودا دلاور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سریع ساخت اسلاید با پاورپوینت - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی