اطلاعات دوره
آموزش زبان کره ای با کتاب Sejong Korean 1 - سطح A1 - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش زبان کره ای با کتاب Sejong Korean 1 - سطح A1 - مقدماتی

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش زبان کره ای با کتاب Sejong Korean 1 قصد داریم با استفاده از کتاب سجونگ - سطح A1 مباحث روزمره زبان کره ای را در سطح مبتدی آموزش دهیم. دوره مقدماتی آموزش زبان کره ای برای آن دسته از زبان آموزانی که به فرهنگ و زبان کره ای علاقه دارند تهیه شده است. در این دوره سعی کرده ایم تمامی مباحث و نکاتی که در روزمره به آن ها احتیاج دارید را به صورت ساده و روان آموزش دهیم. در این دوره از کتاب (세종한국어1)Sejong Korean 1 که یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان کره ای است برای تدریس استفاده می کنیم. در این دوره شما یادمیگیرید که در مورد مسائل روزمره به زبان کره ای صحبت کنید. این دوره برای افرادی که هیچ گونه آشنایی با زبان کره ای ندارند و یا در حد مبتدی این زبان را بلد هستند مناسب است. در قسمت ضمیمه برای شما فایل کتاب 세종한국어1 به همراه کتاب کار آن قرار داده ایم تا راحتتر بتوانید این زبان شیرین را یاد بگیرید. همچنین 3 امتحان برای شما نیز در نظر گرفته ایم تا پس از پایان دروس بتوانید خود را مورد ارزشیابی قرار دهید.
دوره آموزش زبان کره ای با کتاب Sejong Korean 1 - سطح A1 - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط زهرا کاظمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان کره ای با کتاب Sejong Korean 1 - سطح A1 - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان کره‌ای سراسر اینترنت را در صفحه زبان کره‌ای در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی