اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بهینه‌سازی پرتفولیو سهام با تئوری نوین (MPT) در پایتون
مسیر آموزشی

آموزش بهینه‌سازی پرتفولیو سهام با تئوری نوین (MPT) در پایتون

1,112,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 1,112,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :8 نظر4.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:سجاد جمالیان4.8
  • زمان:12 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

می‌دانیم که یک از مهم‌ترین بخش‌های سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی, مدیریت سرمایه است به گونه‌ای که ریسک سبد سرمایه گذاری حداقل شود و اصل پول تا جای ممکن در امان باشد. فرض کنید قصد سرمایه‌گذاری بر روی سه سهام یا ارزدیجیتال گرفته‌اید و خواهان تشکیل بهترین پرتفولیوی ممکن از این سه دارایی هستید. سوال اصلی شما این خواهد بود که چند درصد از سرمایه خود را روی هر یک از این سهام‌ها یا ارز ها سرمایه‌گذاری کنید که پرتفولیوی شما دارای بیشترین بازده و کمترین ریسک باشد؟ به عنوان مثال 10 میلیون تومان پول را میخواهید بین سهام های شپنا, خودرو و فارس سرمایه گذاری کند. چند میلیون از پولتان را باید رو هر کدام سرمایه‌گذاری کنید که کمترین ریسک و بیشترین بازده نصیبتان گردد؟ طبیعتان هزاران پرتفولیوی مختلف را می‌توان ساخت. اما بهینه‌ترین کدام است؟ پاسخ را در این دوره خواهیم آموخت. در دوره آموزشی بهینه‌سازی پرتفولیو سهام با تئوری نوین (MPT) در پایتون چه پیش نیازی لازم است؟ ما در این دوره از ابتدا تا انتهای این مسیر را با استفاده از تئوری مدرن پرتفوی مارکوویتز (MPT) طی می‌کنیم و با کدنویسی در پایتون می یابیم که وزن بهینه سرمایه گذاری در هر دارایی پرتفوی ما چه مقدار باشد که سود پرتفوی ما حداکثر و ریسک آن حداقل شود. این دوره دارای سطح کمی پیشرفته می‌باشد و لازم است که دانشجویان کمی با مفاهیم مالی و پایتون آشنا باشند. البته در فصل آخر, آموزش فشرده پایتون و کتابخانه‌های مورد نیاز آن به عنوان هدیه برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که اختیاری است.
دوره آموزش بهینه‌سازی پرتفولیو سهام با تئوری نوین (MPT) در پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سجاد جمالیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,112,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بهینه‌سازی پرتفولیو سهام با تئوری نوین (MPT) در پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی