اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استاتیک
مسیر آموزشی

آموزش استاتیک

949,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 949,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استاتیک یا ایستایی زیر شاخه علم مکانیک است که به بررسی اجسام در حال سکون یا تعادل در اثر نیروهای وارده می‌پردازد. درس استاتیك از دروس پایه و پر‌اهمیتِ بسیاری از رشته‌های مهندس از جمله: مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی پزشکی و غیره است. بسیاری از مباحث این رشته‌ها بر پایه اصول استاتیکی است. از آنجایی که کتاب پر‌اهمیتی است، اساتید برجسته زیادی به آموزش استاتیک به زبان ساده پرداخته‌اند. دوره آموزش استاتیک مکتب خونه نیز بنابر اهمیت این درس رهیه و تدوین شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. در دوره آموزش استاتیک چه مباحثی تدریس می شود؟ در دوره آموزش استاتیک به آموزش صفر تا صد استاتیک پرداخته می‌شود که شامل: نیرو،  تعادل استاتیکی در دو و سه بعد، سازه و انواع آن، شناخت نیروها و گشتاورها، بررسی ارتباطات و تأثیر آن‌ها بر یکدیگر، بررسی نیروهای گسترده و اصطکاک است. هدف این دوره آموزشی، فراهم کردن اطلاعات ضروری و پایه‌ای برای ورود به دنیای مهندسی است. دوره آموزش استاتیک برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش استاتیک مناسب با نیازهای دانشجویان رشته‌های مهندسی مانند مکانیک، عمران و غیره است و با این حال برای تمامی کسانی که به فیزیک علاقه‌مند هستند و یا برای آزمون‌هایی مانند آزمون‌های استخدامی و یا کنکور ارشد خودشان را آماده می‌کنند، مناسب است. منابع و مراجع استفاده شده برای دوره آموزش استاتیک ●  استاتیک بیر جانستون: برای دانشجویان متوسط مناسب است. در بحث تحلیل سازه‌ها، خرپا و تراست‌ها با جزئیات بیشتری به بررسی مباحث پرداخته‌اند. ● استاتیک مریام: این کتاب برای دانشجویان قوی با حل مسائل پیچیده پیشنهاد می‌شود. کتاب بسیار ارزشمندی‌ست؛ چرا که  ذهنیت و خلاقیت مهندسی را در ذهن القا می‌کند. این منبع مختص استاتيك عمران است.  ● استاتیک هیبلر: بیشتر مناسب دانشجوهای رشته مکانیک است.اما مهندسی موفق خواهد بود که تلفیقی از این این سه منبع را آموزش ببیند تا با دیدگاه هرکدام آشنا شود. آموزش مفهومی استاتیک در این دوره کاملا جامع است چون از هر سه این منابع کمک گرفته شده و شما را از هرگونه منابع اضافی بی‌نیاز کرده است.   توجه: نکته برداری و داشتن جزوه استاتيك از دوره‌ آموزش استاتیک برای مرور سریع، ضروری است.  ویژگی دوره آموزش فیزیک استاتیک استاد پرهام بهزاد در این دوره آموزش استاتيك، آموزش به گونه‌ای است که دانشجویان مباحث را به صورت مفهومی یاد خواهند گرفت. همچنین مهارت استفاده از معادلات تعادل در مباحث مختلف به شیوه‌ای ساده بیان شده است. استاد پرهام در طول دوره‌های آموزشی خود به زبانی ساده و در زمانی کوتاه بدون اتلاف وقت به آموزش صفر تا صد استاتیک با رعایت تمامی این موارد پرداخته است.   
دوره آموزش استاتیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط پرهام بهزادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 949,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استاتیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی