اطلاعات دوره
آموزش آبرنگ پیشرفته با موضوع گل
مسیر آموزشی

آموزش آبرنگ پیشرفته با موضوع گل

413,550 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 413,550 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: آشنایی با ابزار مورد نیاز برای نقاشی و اجرای آبرنگ گل آموزش اجرای انواع گل‌ها با تکنیک آبرنگ و به صورت کاملا حرفه‌ای تغییر نگاه هنرجو به گل‌ها، و شناخت بهتر و هنرمندانه تر آن‌ها به منظور اجرا با آبرنگ بهبود مهارت اجرای ابرنگ در تکنیک خیس در خیس و استفاده از انواع قلم‌مو به خصوص قلم‌موی شمشیری توانایی اجرای تمام گل‌ها با تکنیک آبرنگ به صورت کامل حرفه‌ای و زیبا
دوره آموزش آبرنگ پیشرفته با موضوع گل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط آناهیتا کریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 413,550 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آبرنگ پیشرفته با موضوع گل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نقاشی سراسر اینترنت را در صفحه نقاشی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی