اطلاعات دوره
آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Elena Bazanova0
  • زمان:5 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش رایگان آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی (academic literacy) چیست؟ امروزه تسلط به زبان انگلیسی یکی از مهارت‌های ضروری برای دانشجویان است. علاوه براین داشتن مدرک معتبر زبان انگلیسی باعث پیشرفت افراد در زندگی شغلی و تحصیلی می‌شود. این درحالی است که لزوما داشتن دانش زبان انگلیسی عمومی ، باعث موفقیت در این آزمون ها نخواهد شد. در واقع می‌توان گفت که سواد آکادمیک انگلیسی به نوعی باعث ایجاد ارتباطی بین دانش زبان انگلیسی عمومی و انتظارات آکادمیک است. به همین جهت در دوره آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی به این موضوع پرداخته شده است. هدف از دوره آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی چیست؟ هدف اصلی از دوره آموزش سواد آکادمیک انگلیسی، موفقیت در آزمون‌های انگلیسی است. همچنین در این دوره سعی شده است تا دانشجویان و محققان با سواد آکادمیک انگلیسی موردنیاز در محافل علمی آشنا شوند. در اصل هدف این دوره ایجاد توانایی مناسب برای نوشتن متون در افراد است. دوره آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی مناسب چه کسانی است؟ هرچند که می‌توان گفت که این دوره برای دانشجویان و محققان کاملاً ضروری است. اما این دوره مخصوص افرادی که به نوشتن به زبان انگلیسی علاقه‌مند هستند، طراحی شده است. از طرفی نباید فراموش کنیم که پیشرفت و آگاهی بیشتر در زبان انگلیسی برای تمامی افراد توصیه می‌گردد.  بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ شما بعد از گذراندن این دوره آموزشی مهارت‌های مهم خواندن انتقادی را کسب خواهید کرد و تا به عنوان یک نویسنده علمی خود انتقاد پیشرفت کنید. این دوره به شما کمک خواهد کرد تا به عنوان یک نویسنده بهتر از دایره لغات خود و دستور زبان انگلیسی استفاده کنید. منابع، پیش‌نیازها و منابع مکمل پیش‌نیاز اصلی برای این دوره آشنایی با گرامر زبان انگلیسی و دایره لغات مناسب است. در این دوره طی 4 هفته ویدئو‌ها آموزشی در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما با استفاده از محتوای ارائه شده برای هر فصل و انجام فعالیت‌های خواسته شده با نحوه نوشتن متون منسجم و متناسب دانشگاهی آشنا خواهید شد.
دوره آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط Elena Bazanova مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان سواد آکادمیک انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جواد

سلام من این دوره رو تو اینترنت جست و جو کردم این ویدیو آموزشی رو در سایت رسمی اش پیدا کردم ولی تو اونجا مهلت دسترسی اش ۷ روز به طور رایگان بود و حدود ۴۹ دلار قیمت این آموزش به همراه تعداد زیادی دیگر ویدیو بوده . میخواستم بدونم شما با اجازه این ویدیو رو اینجا رایگان گذاشتید؟

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی