اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آباکوس پیشرفته (Abaqus)
مسیر آموزشی

آموزش آباکوس پیشرفته (Abaqus)

310,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 310,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:لرنیکس2.5
  • مدرس:حسام خاکسار0
  • زمان:9 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزارABAQUS  با قابليت منحصر به‌فرد خود به عنوان يك نرم‌افزار بسيار دقيق تحقيقاتي و كاربردي در صنعت و دانشگاه شناخته شده است. این نرم‌افزار به‌گونه‌اي طراحی شده است که دارای مثال‌هاي معتبر علمي و كاربردي بوده بنابراین قابل مقايسه با هيچ‌يك از نرم‌افزارهاي المان محدودي كه هم اكنون در كشور استفاده مي شوند، نیست. سهولت در دستيابي و فهم نحوه كاركرد زير برنامه‌هاي اين نرم‌افزار موجب گشته است تا جوامع دانشگاهي بين‌المللي، از آن بيش از نرم‌افزارهاي ديگر در مقاله‌هاي علمي منتشر شده استفاده كنند. دقت فراوان اين نرم‌افزار در حل عددي و مقايسه آن با حل مثال‌هاي تحليلي موجب شده است كه اين نرم‌افزار به عنوان يك نرم‌افزار استاندارد دانشگاهي لندن وMIT انتخاب شود. تئوري كامل اين نرم‌افزار كه مبتني بر تحليل غيرخطي المان محدود پيشرفته است، با استفاده از جديدترين روابط و روش نگارش رياضي در راهنماي آن موجود است. در این دوره‌ی آموزشی دانش‌پذیران با تسلط بر مباحث غیر خطی در نرم‌افزار آباکوس،  بررسی مسائل مکانیک تماس،  بررسی ترک و مسائل مربوط به مکانیک شکست، حل چند مثال کاربردی مانند عملیات فرج، خم‌کاری و تحلیل ارتعاشات واقعی یک سد آشنا می‌شوند.
دوره آموزش آباکوس پیشرفته (Abaqus) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در لرنیکس توسط حسام خاکسار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 310,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آباکوس پیشرفته (Abaqus) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی