اطلاعات دوره
آموزش رایگان مقاله نویسی انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مقاله نویسی انگلیسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش رایگان مقاله‌نویسی انگلیسی چیست؟ توانایی نگارش مناسب مقالات علمی به زبان انگلیسی، یکی از مهارت‌های اصلی و ضروری برای دانشجویان و محققان است. در واقع می‌توان گفت توانایی نگارش مقالات علمی به زبان انگلیسی باعث اثبات توانایی علمی، دانشجویان و محققان خواهد شد. دوره آموزش رایگان مقاله‌نویسی انگلیسی به شما کمک می‌کند تا هر چه بیشتر این مهارت را در خود تقویت کنید. همچنین مهارت نگارش مقالات به زبان انگلیسی باعث پیشرفت دانشجویان و البته یکی از مهارت‌های پیش‌نیاز برای ورود به مقاطع بالاتر تحصیلی است. علاوه بر این اهمیت ارائه و انتشار مقالات انگلیسی برای به دست آوردن موقعیت‌های خاص شغلی و ادامه تحصیل غیرقابل‌انکار است. مقاله‌نویسی توانایی است که با تمرین مداوم و پژوهش مکرر ارتقا می‌یابد؛ لذا در این دوره سعی شده است تا دانشجویان و محققان توانایی نوشتن مقاله‌های متداول علمی را بیابند. شما در سطح‌های مختلف این دوره با ارائه تکالیف و بررسی ساختار انواع مقالات، به تدریج با ویژگی‌های یک مقاله علمی منسجم و معتبر آشنا می‌شوید.    هدف از دوره آموزش رایگان مقاله‌نویسی انگلیسی چیست؟ هدف اصلی از دوره آموزش رایگان مقاله‌نویسی انگلیسی، ارتقا مهارت‌های تدوین و نگارش متون علمی دانشجویان و محققان است. علاوه بر این در این دوره سعی شده است تا دانشجویان و محققان با ابزارها و تکنیک‌ها مفید در نوشتن آشنا شوند.   دوره آموزش رایگان مقاله‌نویسی انگلیسی مناسب چه کسانی است؟ هرچند که می‌توان گفت که این دوره برای آن دسته از دانشجویان و محققانی است که قصد انتشار مقالات علمی خود به زبان انگلیسی را دارند. اما اهمیت نگارش مناسب به زبان انگلیسی به این موارد محدود نمی‌شود. این دوره به شما کمک خواهد کرد تا بهتر مقالات علمی را بررسی و درک کنید.   بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان مقاله‌نویسی انگلیسی چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ شما بعد از گذراندن این دوره آموزشی توانایی نگارش انواع مقالات علمی به زبان انگلیسی را خواهید داشت. انواع مقالات علمی که در این دوره آموزش داده می‌شود شامل:  نگارش مقاله‌های استدلالی نگارش مقاله‌های علت و معلولی نگارش مقاله‌های مقایسه‌ای و تقابلی همچنین مهارت‌هایی که به‌صورت غیر‌مستقیم از دوره آموزش رایگان مقاله‌نویسی انگلیسی ارتقا می‌یابند شامل موارد ذیل خواهد بود: درک ساختار انواع جمله‌ها و علائم نگارشی  توسعه منسجم پاراگراف‌ها موجود در متن استدلال توانایی‌های دیداری - فضایی انعطاف‌پذیری شناختی   منابع، پیش‌نیازها و منابع مکمل پیش‌نیاز اصلی برای این دوره آشنایی با زبان انگلیسی است. در دوره آموزش رایگان مقاله‌نویسی انگلیسی طی 4 فصل ویدئو‌ها آموزشی در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما با استفاده از محتوای ارائه شده برای هر فصل و انجام فعالیت‌های خواسته شده با ساختاری مقالات علمی انگلیسی آشنا خواهید شد. در واقع این دوره دربرگیرنده چهار آزمون و سه فعالیت برای ارتقا مهارت مقاله‌نویسی انگلیسی شما است. 
دوره آموزش رایگان مقاله نویسی انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید University of California, Irvine مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مقاله نویسی انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی