اطلاعات دوره
میکس درامز آکوستیک
مسیر آموزشی

میکس درامز آکوستیک

310,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 310,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لرنیکس0
  • مدرس:سهند انتظام0
  • زمان:3 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

میکس و مسترینگ چیست؟ میکس به فرایندی گفته می‌شود که چندین صدا و آوای ضبط ‌شده‌ی گوناگون، در یک یا چند کانال ادغام می‌شود. آمیختن آواها معمولاً در استودیوهای ضبط به عنوان بخشی از ساخت یک آلبوم انجام می‌شود. این کار را مهندس آمیختن صدا انجام می‌دهد؛ گرچه هر هنرمندی که قادر به آمیختن صداها باشد می‌تواند از عهده‌ی این امر برآید. این فرایند معمولاً پس از ضبط آواها و صداهای مختلف انجام می‌شود. بنابراین تنظیم همه‌ی کانال‌ها از لحاظ فرکانس، رنگ، زیروبمی صدا و … نسبت به کانال‌های دیگر در این مرحله انجام می‌شود.
دوره میکس درامز آکوستیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در لرنیکس توسط سهند انتظام مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 310,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره میکس درامز آکوستیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی