اطلاعات دوره
روانشناسی مثبت‌گرا
مسیر آموزشی

روانشناسی مثبت‌گرا

146,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 146,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره روان‌شناسی مثبت‌ گرا چیست؟ روان‌شناسی مثبت‌نگر، مطالعه علمی افکار، احساسات و رفتار انسان با تمرکز بر نقاط قوت به‌جای نقاط ضعف، زندگی خوب ساختن به‌جای ترمیم کردن زندگی بد و رساندن زندگی به سطح فوق‌العاده به‌جای اکتفا به سطحی نرمال است. شایان‌ذکر است که این حوزه از روان‌شناسی کاملاً متفاوت از مثبت‌اندیشی (تفکر مثبت) و قانون جذب است زیرا روان‌شناسی مثبت‌نگر از زاویه علم و تحقیقات ارزشمند علمی به دنبال بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها است. یکی از نظریه‌های معروف در این حوزه، نظریه "ایجاد و گسترش هیجانات مثبت" است که توسط "باربارا فردریکسون" به‌منظور تبیین تأثیر هیجانات مثبت بر سلامت افراد و تکامل آن‌ها ارائه شد. به عقیده فردریکسون برای خوب بودن حالتان و گام برداشتن در جهت رشد و تکامل، باید هیجانات مثبتتان بیشتر از هیجانات منفی باشد. دوره روان‌شناسی مثبت‌نگر منبع مناسبی برای شناخت هیجانات مثبت و آگاهی از نتایج این هیجانات در زندگی می‌باشد. این دوره توسط باربارا فردریکسون در طی جلسات متعدد آموزشی به‌صورت سمیناری کوچک ارائه می‌گردد که در آن از افراد گوناگون برای انتقال بهتر مفاهیم استفاده شده است. هدف از دوره روان‌شناسی مثبت‌ گرا چیست؟ کمک به افراد برای پرورش توانایی‌ها و شایستگی‌های خود، هدف اصلی این دوره محسوب شده به‌طوری‌که دو نتیجه مرتبط در افراد به بار می‌آورد: یکی رشد شخصی و سلامت و دیگری پیشگیری از ظهور بیماری‌های روانی.  همچنین داشتن یک زندگی با‌نشاط و سعادتمند از طریق افزایش چشمگیر هیجانات و عواطف مثبت از دیگر اهداف این دوره به‌حساب می‌آید. دوره روان‌شناسی مثبت‌نگر مناسب چه کسانی است؟ این دوره برای تمام افرادی که می‌خواهند زندگی شخصی بهتری را تجربه نموده و خود را از آسیب بیماری‌های روان مصون بدارند مفید است؛ همچنین اگر خواهان کسب احساس رضایت و شادی بیشتری در زندگی و شکوفایی توانایی‌هایتان هستید این دوره بسیار کمک ‌کننده است. دانشجویان روان‌شناسی و زمینه‌های وابسته که علاقه‌مند به فعالیت در حوزه روان‌شناسی مثبت‌نگر هستند می‌توانند این دوره را زیر نظر یکی از نظریه‌پردازان معروف در این رشته گذرانده و علاوه بر آشنایی کامل با حیطه‌های موجود در این بخش، آن را در اتاق درمان به کار برند. بعد از فراگیری دوره روان‌شناسی مثبت‌ گرا چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ شناخت ده هیجان مثبت خود قدردانی مهربانی مدیتیشن (خود آرام‌سازی) هنر دنبال نمودن شادی بهبود سیستم ایمنی و قلبی - عروقی روان‌شناسی مثبت‌نگر ویژگی‌های متمایز دوره روان‌شناسی مثبت‌ گرا چیست؟ این دوره به‌صورت یک سمینار کوچک است که در آن چهار فرد که هرکدام دیدگاه خاص خود را به روان‌شناسی مثبت‌نگر دارند، حضور داشته و شما از شنیدن دیدگاه‌های متفاوت آن‌ها بهره خواهید برد. بین افراد موجود در ویدئو‌ها دیالوگ‌هایی اتفاق می‌افتد که باعث می‌شود هر کدام از آن‌ها دیدگاه‌ها و عقاید خود را به اشتراک بگذارند. در هر ویدئو لحظاتی وجود دارد که سؤالات موجود در آن، شما را از یک مشاهده‌گر غیر‌فعال به یک مشارکت‌کننده فعال تبدیل می‌سازد. این دوره توسط یکی از بزرگ‌ترین نظریه‌پردازان روان‌شناسی مثبت‌نگر ارائه می‌گردد. زبان این دوره انگلیسی است که به همراه زیرنویس فارسی ارائه خواهد شد.
دوره روانشناسی مثبت‌گرا دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط باربارا فردریکسون مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 146,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره روانشناسی مثبت‌گرا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی