اطلاعات دوره
آموزش بوت استرپ 5 مقدماتی تا پیشرفته (2023)
مسیر آموزشی

آموزش بوت استرپ 5 مقدماتی تا پیشرفته (2023)

422,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 422,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:سبزلرن0
  • مدرس:حمزه عزیز زاده0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش bootstrap 5 خوش اومدین به آموزش بوت استرپ 5 سبزلرن! حتما تا الان html و css رو کامل بلدی و گذرت به اینجا افتاده. اول از همه میخوام بهت تبریک بگم که تا اینجای مسیر برنامه نویسی پیش اومدی. دست مریزاد! یک قدم خیلی مهم توی مسیر یادگیری طرحی وبسایت، یادگیری بوت استرپ هست. الان وقتشه که بوت استرپ رو یاد بگیری تا شیرینی برنامه نویسی وبسایتو کامل درک کنی! بوت استرپ یه فریم ورک هست که بهت کمک میکنه وبسایتتو مثل آب خوردن ریسپانسیو کنی. یعنی هم توی وبسایت تمیز و قشنگ نشون بده، هم توی موبایل و تبلت! بوت استرپ برای بازار کار برنامه نویسی وبسایت، اهمیت زیادی داره. درواقع یکی از لازمه ها ی ورود به بازار کار طراحی سایت اینه که بوت استرپ 5 رو بلد باشید. نگران نباش. خوب جایی رو انتخاب کردی. ما توی سبزلرن صفر تا صد بوت استرپ رو آموزش دادیم :) با سبزلرن، خیالت از یادگیری برنامه نویسی راحته!
دوره آموزش بوت استرپ 5 مقدماتی تا پیشرفته (2023) دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط حمزه عزیز زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 422,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بوت استرپ 5 مقدماتی تا پیشرفته (2023) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی