اطلاعات دوره
هوش مصنوعی ویژه گرافیست ها و دیزاینر ها +
مسیر آموزشی

هوش مصنوعی ویژه گرافیست ها و دیزاینر ها +

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.7
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:حسین اصلانی3.6
  • زمان:4 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با هوش مصنوعی، با سرعتی باورنکردنی تصاویر باکیفیت و منحصربه‌فرد تولید کنید! فرقی نمی کند که کار شما روتوش تصویر باشد یا طراحی لوگو؛ در زمینه ui کار کنید یا یک آرتیست باشید. این دوره شما را به سرعت به روز می کند.
دوره هوش مصنوعی ویژه گرافیست ها و دیزاینر ها + دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط حسین اصلانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره هوش مصنوعی ویژه گرافیست ها و دیزاینر ها + را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

s.oveis

عالی بود دمت گرم

mediacop371

سلام و عرض ادب اول از همه واقعا سپاسگزارم از این دوره ی فوق العاده عالی؛ من در زمینه کاری خودم آموزش زیاد میبینم ولی بعد از مدتها واقعا یک آموزش عالی با استاد حرفه ای دیدم. یه سوال دارم، آیا دوره به غیر از ویدئو فایل های دانلودی داره؟ اگر بله چطور میتونم اونها رو دانلود کنم؟ و اینکه قسمت آخر آموزش یعنی ۴۰ پرامپت حرفه ای رو کی قرار میدین؟

حسین اصلانی مدرس دوره

سلام و قت شما بخیر متشکرم از نظر خوبتون؛ بله به زودی توی پنل شما آپدیت دوره و فایل های دانلودی قرار میگیره و می تونید دانلود کنید. از اینکه منتظر می مونید ممنونیم.

knowledge

دوره خوبیه به خصوص در زمان حال که بحث هوش مصنوعی و تاثیر اون تو حوزه گرافیک و دیگر مشاغل مطرحه ، توصیه میکنم

حسین اصلانی مدرس دوره

سلام و عرض ارادت، نظر لطف شماست. متشکریم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی