اطلاعات دوره
دستیابی به شادکامی و کمال در زندگی
مسیر آموزشی

دستیابی به شادکامی و کمال در زندگی

121,050 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 121,050 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:rajagopal raghunathan0
  • زمان:14 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش زندگی شاد و رضایت‌بخش چیست؟ عوامل تعیین‌کننده یک زندگی شاد و رضایت‌بخش چیست؟ این مطمئناً یکی از بزرگ‌ترین سؤالات زندگی است که توجه بسیاری از نیاکان ما را نیز به خود جلب کرده بود به‌‌طوری که بودا در جستجوی شادکامی، پادشاهی خود را رها کرد! تا همین اواخر اگر سودای پاسخ به این سؤال را داشتید، مجبور بودید مبنای این بحث را با روحانیون و اصول دینی آن‌ها بگذارید یا اگر خوش‌شانس می‌بودید، می‌توانستید پاسخ آن را بر اساس مکالمات موجود در شب‌نشینی‌ها با دوست و فامیل بیابید. فلاسفه یونانی (از ارسطو گرفته تا اپیکوروس و افلاطون تا سقراط) همگی نظرات خود را در مورد آنچه که لازمه شادکامی است ابراز داشته‌اند. البته همه ما نظریه‌های خاص خودمان را در مورد شادکامی داریم؛ اما سوال این‌جاست که نظریه‌های ماچقدر معتبر هستند؟! خوشبختانه اکنون همه چیز تغییر کرده‌است و طی یک دهه و نیم گذشته این دانشمندان بودند که زمان زیادی را برای پاسخ‌گویی به این سؤال صرف کردند و در حال حاضر یک ایده بسیار خوب برای داشتن یک زندگی شاد و رضایت‌بخش وجود دارد که در این دوره به‌تفصیل بیان خواهد گردید. هدف از دوره آموزش زندگی شاد و رضایت‌بخش چیست؟ این دوره بر اساس محتوای یک کلاس درس که (موفق به دریافت چندین جایزه شده‌است) در دانشگاه تجارت و بازرگانی هند و همچنین دانشکده کسب‌و‌کار مک کامبس دانشگاه تگزاس واقع در آستین ارائه شده، می‌باشد. مدرس این دوره محتوا را از زمینه‌های مختلف روان‌شناسی، علوم اعصاب و نظریه تصمیم‌گیری رفتاری استخراج نموده تا بتواند یک دستور‌العمل آزمون شده و کاربردی برای داشتن یک زندگی شاد و رضایت‌بخش ارائه کند. علاوه براین، ارایه یک دستور‌العمل برای شادکامی، هدف عمده دیگر این دوره افزایش چشمگیر میزان شادکامی شماست. دوره آموزش زندگی شاد و رضایت‌بخش مناسب چه کسانی است؟ افراد باهوشی که می‌خواهند به اندازه‌ی موفقیتشان، خوشحال و شادکام باشند و همچنین افرادی که در پی آگاهی از اشتباهات خود که باعث مرگ شادکامی در زندگی آن‌ها شده و به دنبال یادگیری عادات شاد بودن در زندگی روزانه می‌باشند، می‌توانند از این دوره بیشترین بهره را ببرند. بعد از فراگیری دوره آموزش زندگی شاد و رضایت‌بخش چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟  قدر‌دانی  ذهن‌آگاهی  شادکامی  خود آرام ‌سازی  در پایان دوره انتظار می‌رود فراگیرانی که در سخنرانی‌ها و تمرینات کوشا بوده‌اند، نه‌تنها درک عمیق‌تری از مفهوم شادی کسب کنند بلکه یاد بگیرند به طور قابل‌توجهی شاد‌تر باشند.
دوره دستیابی به شادکامی و کمال در زندگی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط rajagopal raghunathan مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 121,050 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دستیابی به شادکامی و کمال در زندگی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی