اطلاعات دوره
آموزش مبانی مهندسی برق 2 - حل تمرین
مسیر آموزشی

آموزش مبانی مهندسی برق 2 - حل تمرین

200,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 200,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس مبانی برق، یکی از دروسی است که برای آشنایی با مباحث رشته مهندسی برق در رشته های دیگر همچون مهندسی مکانیک، شیمی، صنایع و … می باشد. در آموزش مبانی مهندسی برق 1 که قبلاً در آکادمی نیک درس منتشر شده با اصول و قوانین اولیه رشته مهندسی برق مانند تحلیل مدار آشنا می شویم. وقتی وارد یک پلنت صنعتی مانند پالایشگاه شویم، با انواع ماشین های الکتریکی مانند ترانسفورماتور، موتور القایی و … آشنا می شویم. در آموزش مبانی مهندسی برق 2 که قبلاً در آکادمی نیک درس منتشر شده، به مبحث ماشین های الکتریکی به صورت تئوری پرداختیم. بدون شک فقط مطالعه دروس مفهومی باعث تسلط کافی نخواهد بود بلکه با حل تمرین و مواجهه با مسائل گوناگون می توانیم تسلط کافی بر روی مباحث داشته باشیم. در این آموزش با هدف حل تمرین درس مبانی برق 2، به یادآوری مسائل تئوری پرداخته سپس به حل سوالات گوناگون می پردازیم. این آموزش برای مخاطبینی که در حال گذراندن درس مبانی برق 2 در دانشگاه هستند و همینطور مخاطبینی که به دنبال تمرین بیشتر بوده بسیار کاربردی است. علاوه بر این، این آموزش برای آماده شدن جهت امتحانات نهایی پایان ترم نیز بسیار مفید است. پیش نیازها: آموزش مبانی مهندسی برق 1 آموزش مبانی مهندسی برق 1 – حل تمرین آموزش مبانی مهندسی برق 2
دوره آموزش مبانی مهندسی برق 2 - حل تمرین دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در نیک درس توسط حمیدرضا پیرجمادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 200,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی مهندسی برق 2 - حل تمرین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی