اطلاعات دوره
آموزش رایگان طراحی لرزه‌ای سازه‌ها
مسیر آموزشی

آموزش رایگان طراحی لرزه‌ای سازه‌ها

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:18 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حر خسروی4.2
  • زمان:61 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاربرد دوره آموزش رایگان طراحی لرزه‌ای سازه‌ها چیست؟ طراحی لرزه‌ای سازه‌ها مشتمل بر مباحث طراحی سازه‌های فولادی و بتنی در برابر زلزله است. هدف اصلی از آموزش این درس، پرورش مهندس طراح (محاسب) بوده‌است، بنابراین در بخش‌های فلسفه طراحی، رفتار لرزه‌ای سازه و مرور بندهای آیین‌نامه‌ای، سعی بر این بوده‌است که نکات کلیدی و اطلاعات پایه به اختصار آورده شود و در انتها نیز یک مثال طراحی به‌صورت خلاصه آمده‌است. محتوای درس به گونه‌ای ارائه شده است که در طی حدود 60 ساعت پیشرفت قابل ملاحظه‌ای از لحاظ مفاهیم فلسفی، مبانی تئوری، شناخت رفتار لرزه‌ای، نحوه محاسبات طراحی و قضاوت مهندسی برای یک مهندس عمران یا کارشناس‌ارشد سازه امکان پذیر باشد.  به دلیل لرزه‌خیز‌بودن کشور عزیز ما ایران، موضوع این درس از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و به شدت مورد نیاز مهندسین عمران کشور ما است و امیدواریم سهمی کوچک در بهبود دانش و تکنولوژی ساختمان در کشور داشته و موجب کاهش خطرات مالی و جانی ناشی از زلزله های آینده شود. پیشنیازهای لازم برای فراگیری دوره آموزش رایگان طراحی لرزه‌ای سازه‌ها چیست؟ طراحی لرزه‌ای سازه‌ها یکی از دروس مقطع کارشناسی‌ارشد گرایش‌های سازه و مهندسی زلزله است. پیش‌نیازهای اصلی این درس، طراحی سازه‌های فولادی 1 و 2 و طراحی سازه‌های بتنی 1 و 2 است. این درس برای فارغ‌التحصیلان کارشناسی مهندسی عمران قابل درک بوده و نیاز به مطالعه پیش‌نیازی از دروس کارشناسی‌ارشد ندارد. مخاطب اصلی این دوره دانشجویان کارشناسی‌ارشد سازه و مهندسی زلزله و مهندسین محاسب است. در عین حال مطالعه این درس به مهندسان مجری نیز توصیه می‌شود.  این دوره در ترم اول سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تدریس شده است.
دوره آموزش رایگان طراحی لرزه‌ای سازه‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 61 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حر خسروی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان طراحی لرزه‌ای سازه‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید رضا

سلام استاد خسته نباشید انقدر تدریستون عالیه با یک بار دیدن خوب مطلب رو درک کردم ممنون از تدریس خوبتون

فرهاد

از استاد عزیز و گرامی جناب آقای دکتر خسروی و همچنین عوامل دست امدرکار مکتب خونه تشکر میکنم خدا به زندگیتان برکت بده

کاربر مکتب‌خونه

سلام خیلی ممنون دوره ی بسیارفوق العاده ایست .درودبرشرف این استاد جلسه ی چهارم مربوط به کلاس بتن 1هست ومربوط به این درس نیست واضافه است.ادامه ی جلسه ی سوم ازجلسه ی پنجم میباشدواوکی هست.

کاربر مکتب‌خونه

با سلام و تشکر بابت سایت خوبتون و محتوای این دوره. فایل های pdf مربوط به این دوره موجود نیست؟

کاربر مکتب‌خونه

با سلام از سایت بسیار عالی مکتب خونه ، ممنونم از این همه لطف شما ء من که از این مطالی و دروس اساتید محترم استفاده میکنم با آزروی سلامتی برای شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی