اطلاعات دوره
آموزش رایگان مدیریت منابع پژوهشی با نرم‌افزار زوترو (Zotero)
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مدیریت منابع پژوهشی با نرم‌افزار زوترو (Zotero)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاربرد دوره آموزش مدیریت منابع پژوهشی با نرم افزار زوترو چیست؟ اگر دانشجوی تحصیلات تکمیلی هستید و قصد مقاله نویسی دارید و یا کار شما با تحقیق و پژوهش همراه است، احتمالا باید بدانید که نرم افزار زوترو چیست. Zotero را یک نرم‌افزار مدیریت مراجع می‌دانند که برای کمک به شما در تحقیقات علمی طراحی شده است. زوترو یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارها در مدیریت منابع پژوهشی محسوب می‌شود. علاوه بر امکانات بسیار مناسبی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، ویژگی‌هایی مانند کاربرپسند بودن، یادگیری سریع و آسان دلیل این محبوبیت است. در این دوره می‌توانید با چهار دسته از امکانات نرم افزار زوترو آشنا شوید. این چهار دسته عبارتند از: امکانات مربوط به جمع‌آوری، سازماندهی، استناددهی و به اشتراک‌گذاری منابع پژوهشی. در هرکدام از این دسته‌ها امکانات بیشتر و متعددی وجود دارد که کار پژوهش را برای شما آسان و اثربخش می‌کند. ممکن است در نگاه اول این‌طور به نظر برسد که بعضی از ویژگی‌های نرم افزار زوترو کارکرد بسیار ساده‌ای دارند. اما اگر از دید پژوهشی به آن نگاه کنید و در عمل آن را به‌کار ببرید، شاهد خروجی‌های کاراتر و موثرتر برای پروژه‌های پژوهشی خواهید بود. در این دوره تلاش شده است ضمن آموزش امکانات این نرم‌افزار، از این نگرش پژوهشی هم گذری داشته باشیم و از مثال‌های کاربردی متناسب با آن استفاده کنیم. هدف از یادگیری دوره آموزش مدیریت منابع پژوهشی با نرم افزار زوترو چیست؟ بدون شک یکی از مهم‌ترین ابزارهای کار پژوهشگران نرم افزارهای مدیریت منابع است. درواقع هر پژوهشگر لازم است که با حداقل یکی از این نرم‌افزارها آشنایی داشته باشد. هدف از برگزاری این دوره این است که شما بتوانید نحوه کار با نرم افزار زوترو که یکی از بهترین نرم‌ افزارهای مدیریت منابع پژوهشی است، را یاد بگیرید. دوره آموزش مدیریت منابع پژوهشی با نرم افزار زوترو مناسب چه کسانی است؟ تمام پژوهش‌گران در هر حوزه‌ای از دانش می‌توانند مخاطب این دوره باشند و کار با نرم افزار زوترو را فرا بگیرند.  بعد از فراگیری دوره آموزش مدیریت منابع پژوهشی با نرم افزار زوترو چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ یادگیری نحوه کار با نرم افزار زوترو استفاده و بهره‌برداری بهینه از این نرم‌افزار پیش نیازهای لازم برای فراگیری دوره آموزش مدیریت منابع پژوهشی با نرم افزار زوترو چیست؟ شرکت در دوره آموزش نرم افزار زوترو هیچ پیش‌نیازی ندارد. صرف وجود علاقه و انگیزه کافی باعث می‌شود که شما بتوانید بهترین نتیجه را از این دوره بگیرید. بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان مدیریت منابع پژوهشی با نرم‌افزار زوترو (Zotero) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علیرضا درّی نوگورانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مدیریت منابع پژوهشی با نرم‌افزار زوترو (Zotero) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

به نظرم هرکسی که به تحصیلات تکمیلی وارد میشه حتما باید این آموزش رو ببینه. یه سری ابزار ها مثل feed RSS که ژورنال ها برای آپدیت نگه داشتن ما خدمت رسانی میکنند رو خیلی از کسایی که چندین سال پژوهش انجام میدن هنوز بلد نیستند و خب در این آموزش به اونها پرداخته

مهدی

آموزش مفیدی بود از مدرس دوره سپاسگزارم .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی