اطلاعات دوره
آموزش سیستم عامل ویندوز 10 (Windows 10 Operating Systems)
مسیر آموزشی

آموزش سیستم عامل ویندوز 10 (Windows 10 Operating Systems)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:سعید جمشیدی4.5
  • زمان:04 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیستم عامل ویندوز ۱۰ یکی از سیستم‌ عالم‌های ویندوز است که پس از ویندوزهای مختلف نظر ۷ و ۸٫۱ عرضه شد. برخلاف نسخه‌‌های پیشین ویندوز که نسخه رایانه آن با نسخه گوشی هوشمند متفاوت بود، در ویندورز ۱۰ یکپارچه‌سازی شکل گرفته است. این سیستم‌ عامل می‌تواند روی انواع دستگاه‌های الکترونیکی، از رایانه‌های شخصی گرفته تا گوشی‌های هوشمند نصب شود و خدمات خود را به‌صورت یکپارچه ارایه دهد. رابط کاربری ویندوز ۱۰ به‌صورت هوشمند تعریف شده است که می‌تواند خود را با اندازه و نوع دستگاه الکترونیکی که روی آن نصب می‌شود، سازگار کند.ادامه متن… فیلم آموزش ویندوز ۱۰ با تدریس استاد جمشیدی همه مباحث این سیستم عامل را به طور کامل پوشش داده و شما می‌توانید با استفاده از این آموزش به خوبی بر همه نکات و قابلیت‌های ویندوز ۱۰ مسلط شوید. همچنین برای یادگیری ویندوز سرور می‌توانید فیلم آموزش ویندوز سرور را از لوح گسترش تهیه کنید. ویژگی‌های سیستم عامل ویندوز ۱۰ – اضافه شدن منوی استارت و Start screen به  درخواست کاربران – دارای امکان چند میز کار و انتخاب سریع آن‌ها – امکان انتقال یک پنجره از یک صفحه دسکتاپ به صفحه دسکتاپ دیگر – انتقال دکمه‌های جدید دسکتاپ به سمت راست – بهینه‌سازی امکانات لمسی برای دیوایس‌های موبایل و تبلت – اضافه شدن بخش پشتیبانی مستقیم در ویندوز و امکان دریافت جواب به صورت مستقیم – افزایش سرعت اجرای چندین برنامه به طور همزمان – امکان تغییرات در تنظیمات ویندوز از جمله Windows Defender – تغییرات ظاهری در شکل برخی آیکون‌ها سرفصل های فیلم آموزش ویندوز ۱۰ Windows – تنظیمات آیکون‌‎ها، نوار استارت، جستجو، نوار وظیفه و بخش Action – شخصی‌سازی میزکار با تنظیمات رنگ، عکس، پوسته و استارت منو – آموزش کار با بخش‌های مختلف یک پنجره نظیر نوار ابزارها و پیش نمایش آیکون‌ها – تنظیمات نمایشی محتویات یک پنجره بوسیله بخش Loyout و مرتب سازی موضوعات – پنهان و آشکار نمودن موضوعات و دسترسی به بخش Option و تنظیمات فولدرها – مدیریت فایل‌ها و فولدرها با دستورات Copy و Cut و Past – آموزش استفاده از نرم‌افزار ژورنال و ایجاد انواع فایل‌های New – آموزش استفاده از بخش Share و به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و فکس – دسترسی به تنظیمات Setting و آموزش بخش‌های وضوح مانیتور و آیکون‌های گزارشات – آموزش بخش‌های مختلف Setting و زیر مجموعه Storage – آموزش بخش Devices و مدیریت تجهیزات متصل شده به سیستم – آموزش بخش‌های مربوط به شبکه تنظیمات و VPN – مدیریت کاربران جدید، اضافه کردن یا وارد شدن با تصویر و دوربین – دسترسی به تنظیمات تاریخ، زبان، تقویم شمسی و اجرای دستورات ویندوز براساس صوت – آموزش بخش‌های امنیتی و خصوصی‌سازی فرامین با نرم‌افزارهای خاص – آموزش استفاده از نرم‌افزارهای Microsoft Edge جایگزین Internet Explorer – آموزش استفاده از نرم‌افزارهای ویندوز نظیر نقشه، موزیک، تقویم و … – آموزش بخش‌های مختلف Control Panel و تنظیمات مدیریتی زبان‌ها – مدیریت برق و نیرو در Control Panel اضافه کردن تنظیمات مربوط به خاموش شدن سیستم – آموزش تنظیمات نوار Taskbar و مدیریت کامل نوار ابزارها این محتوای آموزشی دارای سه نسخه مک، ویندوز و اندروید است. به همین دلیل متناسب با سیستم عامل خود می‌توانید نسخه مورد نظر را دانلود کنید.
دوره آموزش سیستم عامل ویندوز 10 (Windows 10 Operating Systems) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 04 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم عامل ویندوز 10 (Windows 10 Operating Systems) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی