اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاراکتر سازی در مایا (Characterization Tool in MAYA) بخش اول
مسیر آموزشی

آموزش کاراکتر سازی در مایا (Characterization Tool in MAYA) بخش اول

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش2.5
  • مدرس:سعید نیکزاد0
  • زمان:12 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار انیمیشن‌سازی مایا یکی از ابزار حرفه‌ای برای کار متخصصان ساخت انیمیشن و کارتون است. این نرم‌افزار قابلیت‌ها و امکانات متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از کاربردهای این برنامه کاراکترسازی برای انیمیشن‌ها و کارتون‌ها است. فیلم آموزش کاراکترسازی در مایا به بررسی موضوع نحوه کاراکترسازی پرداخته و این مبحث را به طور کامل به افراد فعال در این حوزه آموزش می‌هد. همچنین می‌توانید بخش دوم فیلم آموزش کاراکترسازی در مایا و و فیلم آموزش مایا ۲۰۱۷ را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزش آموزش کاراکتر سازی در مایا Characterization Tool on MAYA بخش اول – تنظیمات پس زمینه و گرید – تنظیمات کلی ابزارهای انتخاب – بررسی انتخاب نرم و تنظیم قرینه در ابزارها – بررسی اوت لاینتر و ویرایشگر ویژگی‌ها – کار با ویرایشگر لایه‌ها بخش اول – کار با ویرایشگر لایه‌ها بخش دوم – منوها در نرم افزار و کار با شلف‌ها – مدیریت فایل‌ها و پروژه‌ها – فیلترهای انتخاب و ابزارهای چسبندگی – بررسی پاشنه آبجکت‌ها – آشنایی با ابزارهای همگام سازی – بررسی تنظیمات ابزارهای همگام سازی – تکنیک‌های تکثیر آبجکت بخش اول – تکنیک‌های تکثیر آبجکت بخش دوم – آشنایی با ویرایشگر اتصالات و کنترل مقادیر – موارد استفاده از ویرایشگر اتصالات – تغییر رنگ با کمک ویرایشگر – فرم‌های مختلف مدل در نرم افزار بخش دوم – روش‌های تولید منحنی در صحن – آشنایی با جعبه ابزار مدل سازی – روش‌های مختلف انتخاب در جعبه ابزار – تنظیمات انتخاب جعبه ابزار – بررسی ابزارهای جعبه ابزار مدل سازی بخش اول – بررسی ابزارهای جعبه ابزار مدل سازی بخش دوم – بررسی ابزارهای جعبه ابزار مدل سازی بخش سوم – بررسی ابزارهای جعبه ابزار مدل سازی بخش چهارم – بررسی ابزارهای جعبه ابزار مدل سازی بخش پنجم – بررسی ابزارهای جعبه ابزار مدل سازی بخش ششم بخش سوم – آشنایی با ابزار مولتی کات – بررسی تنظیمات ابزار مولتی کات و نگاهی به ابزار اتصال – آشنایی با ابزار ترسیم چهارگوش و تکنیک‌های استفاده از ابزار – تکنیک ویرایش آبجکت با کمک قرینه سازی – بررسی و آشنایی با حجاری و نگاهی به ابزارها و تنظیمات آن – تنظیمات ابزارهای حجاری و ابزار جابه‌جایی و کاربرد آن – ابزار چاقو و روش استفاده از آن – استفاده از استمپ و شدت بخشیدن به حجاری – ساخت انیمیشن صورت با ابزارهای حجاری – روند سیستم ریگ و ساخت اتصال – آشنایی با مفهوم آی کی – روش استفاده از کنترل کننده‌های آبجکت – بررسی روند اسکین سازی – کار با ویرایشگر انیمیشن در نرم افزار – معرفی کلید شکسته در انیمیشن – تولید انیمیشن در راستای منحنی – نحوه ساخت پیشنمایش از انیمیشن – اضافه کردن صدا به انیمیشن – نگاهی کوتاه به داینامیک این فیلم آموزشی در سه نسخه اندروید، مک و ویندوز طراحی شده است. بنابراین شما برای دانلود و تماشای فیلم آموزشی مایا محدودیتی نخواهید داشت.
دوره آموزش کاراکتر سازی در مایا (Characterization Tool in MAYA) بخش اول دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط سعید نیکزاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاراکتر سازی در مایا (Characterization Tool in MAYA) بخش اول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی