اطلاعات دوره
آموزش اصول پایپینگ
مسیر آموزشی

آموزش اصول پایپینگ

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:امیر حسین‌پور0
  • زمان:9 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مباحث مهندسی مکانیک اصول پایپینگ است و آموزش اصول پایپینگ برای مهندسان مکانیک اهمیت زیادی دارد. برای یادگیری اصول پایپینگ می‌توانید از فیلم آموزش اصول پایپینگ لوح گسترش استفاده کنید. در این ویدئو آموزشی همه مباحث به طور جامع و با بیانی ساده توضیح داده شده است. بنابراین درصورتی‌که آشنایی کافی با این موارد هم نداشته باشید، می‌توانید با این ویدئو آموزشی همه نکات و مباحث را به خوبی بیاموزید.ادامه متن… – سلسله مراتب شرکت‌های پیمانکار و کارفرما در صنعت نفت و گاز – استانداردها و کدهای پایپینگ – انواع نقشه‌های مکانیکال پاپینگ و نحوه ارتباط آن‌ها با مدارک مربوطه – انواع نقشه‌های فرآیند و نحوه ارتباط آن‌ها با مدارک مربوطه – لوله‌ها و تیوب‌ها – انواع فیتینگ‌ها (قسمت اول) – انواع فیتینگ‌ها (قسمت دوم) – انواع فیتینگ‌ها (قسمت سوم) – انواع ولوها (قسمت اول) – انواع ولوها (قسمت دوم) – انواع ولوها (قسمت سوم) – کنترل ولوها – استرین‌ها – Expansion Joints – مروری بر اجزا داخلی ولوها – انواع ساپورت‌ها – انواع پمپ‌ها – تله‌های بخار – انواع مخازن و تانک‌ها – مروری بر مطالب با کمک مثال کلی – Separator (جداکننده‌ها) – مبدل‌ها – برج‌ها، کمپرسورها، فلر، راکتورها و برج‌های خنک‌کننده – انواع روش‌های جوشکاری – آشنایی با مدارک WPS ,PQR – تست‌های غیر مخرب – علائم نقشه خوانی و به‌دست آوردن طول اسپول‌ها این فیلم آموزش را در سه نسخه اندروید، مک و ویندوز تهیه شده است. شما می‌توانید متناسب با نسخه سیستم عامل خود بهترین گزینه را دانلود و استفاده کنید.
دوره آموزش اصول پایپینگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط امیر حسین‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول پایپینگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی