اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش وی ری V.ray
مسیر آموزشی

آموزش وی ری V.ray

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش2.5
  • مدرس:سعید جمشیدی5
  • زمان:3 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش وی ری V.ray همانطور که می‌دانید پلاگین برنامه‌ای است که به تنهایی کاربردی ندارد. پلاگین روی یک برنامه بزرگ‌تر نصب می‌شود و به برنامه اصلی قابلیت‌هایی را اضافه می‌کند که قبل از نصب آن وجود نداشته است.پلاگین V-ray روش‌های دسترسی متفاوت در نرم‌افزارهای مختلف دارد؛ اما تنظیمات همه آن‌ها یکسان است. شما با آموزش وی ری  می‌توانید نحوه استفاده از Vray  را به خوبی درک کنید. با درک عمی مفاهیم این ویدئو آموزشی می‌‎توانید در برنامه‌های دیگر نظیر راینو و اسکچاپ از این پلاگین استفاده کنید. دراین ویدئو آموزشی استاد جمشیدی همه نکات، ویژگی‌ها، نکات اصولی و مفاهیم پایه وی ری را برای شما توضیح داده است. بنابراین شما می‌توانند با استفاده از ویدئو آموزش وی ری V.ray، صفر تا صد این آموزش را به خوبی فراگرفته و بر آن مسلط شوید. استاد جمشیدی با توضیح کامل و جامع این نرم‌افزار باعث شده‌اند همه افراد با هر دانش اولیه به صورت حرفه‌ای و اصولی این مبحث را بیاموزند. همچنین شما می‌توانید دوره آموزشی گوگل اسکچاپ را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های دوره آموزش وی ری V.ray ۱-شروع کار با پلاگین وی ری و معرفی آنچه در /این پکیج آموزشی فرا خواهید گرفت ۲- تنظمات اولیه وی ری و شروع کار با نصب و راه اندازی پلاگین های. ۳- کار با نورهای مصنوعی و نور خورشید در وی ری ۴- مدیریت فضای داخلی و نورپردازی فضای  داخل ساختمان با نورهای مصنوعی. ۵- اضافه کردن متریال سرامیک کاشی /و فرش روی کف ساختمان. ۶- کار با تایل و ایجاد انواع کاشی و سرامیک در vray ۷- ایجاد انواع حالت های برجسته سازی و ناهمواری روی سطح یک متریال. ۸- اضافه کردن متریال فلز انعکاس  و چوب روی صندلی ۹- آموزش اضافه کردن متریال چوب براق و همچنین شیشه به گلدان ها و میز ۱۰- متریال گل و برگ های آن همچنین ایجاد متریال پارچه. ۱۱- کار با تصاویر و اضافه کردن تصویر به عنوان یک متریال روی کتاب ۱۲- ایجاد انواع متریال چوب ر… ۱۳- آموزش ساخت متریال پارچه مبل و همچنین پارچه های طبیعی ۱۴-آموزش استفاده از متریال های از پیش تعریف شده و نحوه اضافه کردن آنها در وی ری. ۱۵- کار با متریال Dirty و ایجاد انواع متریال های  کثیف مانند جلو هسته گلدان گِلی. ۱۶- آموزش ساخت متریال برای گلدانهای براق و پلاستیکی، ایجاد متریال ناهموار روی سطح دیوار. ۱۷-آموزش ایجاد متریال روی قاب عکس مانند متریال چوب شیشه و تصویر. داخل آن ۱۸-آموزش تنظیمات نهایی وی ری و خروجی با سایز مناسب باتوجه به اینکه این محتوای آموزشی در سه نسخه اندروید، ویندوز و مک تهیه شده است، شما می‌توانید متناسب با سیستم عامل خود نسخه مناسب را دانلود کنید.
دوره آموزش وی ری V.ray دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش وی ری V.ray را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی