اطلاعات دوره
آموزش ماساژ بدن
مسیر آموزشی

آموزش ماساژ بدن

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:دوبله فارسی0
  • زمان:1 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش ماساژ بدن آموزش ماساژ بدن به صورت علمی به مدت ۹۰ دقیقه آموزش فارسی و ۷۰ دقیقه آموزش زبان اصلی توسط استاد بین المللی دکتر ویل گرین می باشد. دکتر ویل گرین استاد بین المللی علمی ماساژ از ایالات متحده آمریکا می باشد. در این دوره آموزشی در ابتدا با اصول اولیه ماساژ بدن و آشنایی با لوازم مورد نیاز و چگونگی ماساژ صحیح و قرار دادن نحوه درست انگشت ها و صحیح ایستادن و تمامی اصول صحیح ماساژ را فرا میگیریم. اگر شما هم طرفدار یادگیری ماساژ بدن هستید و امکان تمرین زیر نظر مربی را ندارید میتوانید دوره ماساژ بدن را دنبال نمایید. شما می‌توانید با استفاده از فیلم ماساژ بدن لوح گسترش این مهارت را به راحتی بیاموزید. سرفصل های که در دوره آموزش ماساژ بدن فرا خواهید گرفت: معرفی استاد و آشنایی با ماساژ معرفی ابزارهای مورد نیاز ماساژ کارکرد ماهیچه ها و عضلات ساختار عضلات ماهیچه ها پوزیشن ماساژ دهنده هنگام ماساژ دادن میز ماساژ و نحوه استفاده صحیح از آن میز و سکوی ماساژ شروع صحیح ماساژ و گرم کردن بدن تمرین عملی ماساژ کمر درد و نحوه ی صحیح ماساژ دادن کمر ماساژ پهلوهای بدن ماساژ سریع تک خطی با استفاده از صندلی ماساژ ماساژ با استفاده از یک صندلی معمولی رعایت نکات ضروری جهت راحتی بهتر در ماساژ کات و توضیحات تکمیلی پایانی دوره آموزش آموزش ماساژ بدن لوح گسترش همه مباحث مقدماتی و پایه را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افراد مبتدی که با  تکنیک های ماساژ بدن آشنایی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری این مهارت بپردازند. این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید آموزش ماساژ بدن دوره آموزشی ماساژ سر و صورت را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش ماساژ بدن دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط دوبله فارسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماساژ بدن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی