اطلاعات دوره
آموزش زبان ترکی رزتا استون
مسیر آموزشی

آموزش زبان ترکی رزتا استون

120,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 120,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:رزتا استون0
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Rosetta Stone Turkish در سه سطح آموزشی زبان ترکی را با شیوه ای متفاوت به شما آموزش خواهد داد. در این نرم افزار هر آنچه را که برای شروع یادگیری دستور زبان (گرامر)، واژگان و ساختار جمله اساسی در زبان ترکی نیاز دارید، فرا خواهید گرفت. تا بتوانید به راحتی بدون هیچ مشکلی به این زبان صحبت کنید، بخوانید و بنویسید و مکالمات را تشخیص دهید. برخی از قابلیت های این نرم افزار: – آشنایی با لغات و طرز بیان لغات آشنایی با گرامر در زبان ترکی توانایی خواندن و نوشتن لغات در زبان ترکی تمرین های هوشمند جهت آشنایی با لغات آموزش های کاربردی و مفید مقدمات و کلیات لغوی مانند: سن و سال، نسبت های خانوادگی چگونه سوال پرسیدن، احوال پرسی کردن و مقدمه چینی کردن ساعات مختلف روز، روزهای تقویم و تاریخ، آب و هوا مسیر دادن ها، راهنمایی نمودن و توانایی یافتن مکان های مختلف انواع معذرت خواهی ها و درخواست های مودبانه چگونه سفارش دادن غذا در رستوران، خرید نمودن – و … برخی دیگر از امکانات Rosetta Stone – محیط گرافیکی فوق العاده زیبا (کیفیت HD) و خاصیت تعاملی (Inrenactive) نرم افزار محیط کاربری کاملا فارسی (اینترفیس فارسی) و تمامی پیغامها و تنظیمات بصورت فارسی راهنمای استفاده از رزتا استون بصورت فارسی بهمراه دفترچه راهنمای فارسی استفاده از گوینده های بومی و هزاران تصویر از دنیای واقعی تحلیل تلفظ صحیح،با ابزار تحلیل و تشخیص کلام اختصاصی Rosetta stone آموزش از طریق فعالیت های دیداری،شنیداری،خواندنی و گفتاری قابلیت تنظیم نحوه آموزش برای انواع یادگیری ،حتی برای کودکان سطح بندی کردن فرایند یادگیری،هر سطح شامل ۴ یونیت و هر یونیت شامل صدها درس امکان بازگشت به سطوح قبلی و مرور مجدد درسها و ارائه گزارش در پایان هر بخش فایل های mp3 صوتی دروس بصورت مجزا و قابل استفاده در موبایل و اتومبیل این نرم افزار آموزشی در حال حاضر برای سیستم عامل ویندوز فراهم شده است و در صورت نیاز می توانید فایل های صوتی را در موبایل و اتومبیل استفاده نمایید.
دوره آموزش زبان ترکی رزتا استون دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در لوح دانش توسط رزتا استون مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 120,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان ترکی رزتا استون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان ترکی سراسر اینترنت را در صفحه زبان ترکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی