اطلاعات دوره
آموزش رایگان طراحی تجربه کاربری UX
مسیر آموزشی

آموزش رایگان طراحی تجربه کاربری UX

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر3.9
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:ثمین سهیلی3.9
  • زمان:1 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش رایگان طراحی تجربه کاربری UX برای شما چه کاربردی دارد؟ طراحی تجربه کاربری یا UX، یک عنوان شغلی است که احتمالاً‌ برای گوش شما بسیار آشنا است. اما شاید کاملاً با آن آشنایی نداشته باشید و ندانید که طراحی تجربه کاربری چیست و یک طراح UX در واقع چه‌کارهایی می‌تواند انجام دهد؟ حتی بسیاری از کارفرمایان نیز ممکن است به طور کامل از شرح وظایف یک طراح UX مطلع نباشند. شما به عنوان یک طراح تجربه کاربری در وهله اول باید بتوانید یک ارزش واضح و شفاف را برای شرکت به وجود آورید. اگر می‌خواهید درباره طراحی تجربه کاربری بیشتر بدانید، با مکتب‌خونه همراه باشید. طراحی تجربه کاربری UX چیست؟ تصور کنید می‌خواهید به صورت آنلاین یک جفت کفش خریداری کنید. شما وارد دسته‌بندی کفش‌ها می‌شوید و بیش از 300 جفت کفش در مرورگرتان ظاهر می‌شود. در همین حین متوجه می‌شوید که هیچ راهی برای اعمال فیلترهای مورد نظرتان وجود ندارد و باید تمام این کفش‌ها را خودتان بررسی کنید. احتمالاً‌ در میانه‌های راه خسته می‌شوید و سایت را می‌بندید. مثالی که در بالا ذکر شد نمونه‌ای از یک تجربه کاربری بد است. بنابراین شاید متوجه شده باشید که طراحی تجربه کاربری در واقع بر تعامل بین کاربران واقعی (مانند من و شما) با محصولات و خدمات روزمره مثل وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و حتی دستگاه‌های قهوه‌ساز تمرکز دارد. آموزش رایگان طراحی تجربه کاربری UX یک رشته ترکیبی است که علومی مانند روانشناسی، کسب‌وکار، تحقیقات بازار، طراحی و فناوری را شامل می‌شود. از زمان پیدایش این اصطلاح، طراحی UX مترادف با کسب‌وکار خوب در نظر گرفته شده است. در واقع تنها آن دسته از محصولات و خدماتی که تجربه کاربری یکپارچه‌ای داشته باشند، در بازار موفق می‌شوند. با پیشرفت بازار فناوری، نقش طراحان تجربه کاربری در سازمان‌ها پررنگ‌تر و ضروری‌تر تلقی شده است. اگر به طراحی تجربه کاربری علاقه دارید باید مهارت‌های بسیار متنوعی در این زمینه داشته باشید. مهارت‌های وایرفریمینگ، نمونه‌سازی، تفسیر داده‌ها و گرفتن بازخورد از جمله مهارت‌های فنی و طراحی هستند. در کنار این مهارت‌ها باید بتوانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید و از قدرت سازگاری، همدلی، حل مسئله و انجام کار گروهی برخوردار باشید. آموزش رایگان طراحی تجربه کاربری UX در طی یک جلسه دو ساعته، شما عزیزان را با مفاهیم اصلی این شغل آشنا می‌کند. پس برای شرکت در این دوره با مکتب‌خونه همراه باشید.   بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان طراحی تجربه کاربری UX دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط ثمین سهیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان طراحی تجربه کاربری UX را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های UI و UX سراسر اینترنت را در صفحه UI و UX در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مصطفی

خیلی ممنون. کاملا شسته رفته و جامع و مفيد بود. چیزهای زیادی یاد گرفتم. ممنون از شما.

کاربر مکتب‌خونه

ممنون دوره ی خوب و جامعی بود

کاربر مکتب‌خونه

متاسفانه مدرس دوره وقتی روی پرزنتیشن کارشان نذاشته بودند،کاملا بی حوصله-بی انرژی بودند و پاور بی نظم داشتند. من فقط چنددقیقه ابتدایی تونستم تحمل کنم. لطفا قبل از اینکه دوره ایی در سایت بارگذاری شود،چندین نفر بررسی کنند. ابتدای فیلم صدای جیغ میامد!

سهیلا

سلام و ممنون بابت اشتراک گذاری این دوره من به صورت ناپیوسته اطلاعاتی درباره ux داشتم و چون قصد داشتم که یه road map برای خودم طراحی کنم تا بتونم در انتهای مسیر ux وب سایتم رو دربیارم خیلی مسیر برام گنگ بود. این آموزش به من کمک کرد که بفهمم مرحله به مرحله باشد چیکار کنم.

کاربر مکتب‌خونه

برای منی که هرچقدر در مورد UX میخوندم تو سایت های مختلف و متوجه نمیشدم که UX چی هست، واقعا مفید و کامل بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی