اطلاعات دوره
مینی دوره آموزش فارکس برای افراد مبتدی توسط امید قنبریبا امید قنبری
مسیر آموزشی

مینی دوره آموزش فارکس برای افراد مبتدی توسط امید قنبریبا امید قنبری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:امید قنبری0
  • زمان:1 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مینی دوره آموزش فارکس برای افراد مبتدی فارکس یک بازار جهانی‌ست که می‌توانید دو ارز از دو کشور مختلف را در برابر هم معامله کنید. اگر تحلیل شما این است که یک ارز در مقابل ارز دیگر ارزشمند‌تر خواهد شد، می‌توانید آن را بخرید و اگر بازار مطابق پیش‌بینی‌ شما عمل کند، سود خواهید کرد. اگر تا به حال به کشور دیگری سفر داشته‌اید، حتما متوجه شده‌اید که یک غرفه صرافی در فرودگاه وجود دارد که می‌توانید پولی که در کیف خود دارید را به ارز کشوری که وارد آن شده‌اید تبدیل کنید.وارد صرافی می‌شوید و متوجه تابلویی می‌شوید که برای ارز‌های مختلف، نرخ‌های مختلفی را نشان می‌دهد. آن‌چه بر روی تابلو می‌بینید نرخ تبدیل ارز است. نرخ تبدیل، نسبت قیمت دو واحد پولی دو کشور مختلف است. فارکس چیست؟ بازار مبادله ارز، که معمولاً به عنوان “فارکس” یا “FX” شناخته می‌شود و بزرگ‌ ترین بازار مالی در جهان است. بازار FX یک بازار جهانی که در آن واحدهای پولی جهان دست به دست مبادله می‌شوند. نرخ تبدیل ارز هر ثانیه تغییر می‌کند بنابراین یک بازار ارز یک بازار داغ و همیشه باز است. باید بدانید مقدار ناچیزی از تبادلات ارزی در “بازار واقعی” از جمله تجارت بین‌ المللی و صنعت گردشگری (مانند مثال فوق در فرودگاه) اتفاق می‌افتد. در عوض، بیشتر تبادلات ارزی که در بازار جهانی ارز اتفاق می‌افتد به مقاصد سفته‌بازی و نوسان‌گیری خرید و فروش می‌شود. معرفی مینی دوره آموزش فارکس برای افراد مبتدی همانطور که از نام دوره پیداست این دوره برای افرادی تهیه شده که به معامله گری در بازار های مالی به ویژه فارکس علاقه مند هستند ولی هیچ دانش و اطلاعی از آن ندارند. بنابراین در این دوره که در دو فصل و 10 جلسه آموزشی تهیه شده ابتدا به طور کامل با مفاهیم اولیه ب ...
دوره مینی دوره آموزش فارکس برای افراد مبتدی توسط امید قنبریبا امید قنبری دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط امید قنبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مینی دوره آموزش فارکس برای افراد مبتدی توسط امید قنبریبا امید قنبری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فارکس سراسر اینترنت را در صفحه فارکس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی