اطلاعات دوره
معامله گری بر اساس پرایس اکشن و تحلیل بین بازاری توسط آریو راد
مسیر آموزشی

معامله گری بر اساس پرایس اکشن و تحلیل بین بازاری توسط آریو راد

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:آریو راد0
  • زمان:9 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره پرایس اکشن کاربردی در چهار بخش اصلی ارائه شده بخش اول : تعیین ساختار مارکت و روند شناسی ● قبل از اینکه بخواهیم وارد مارکت بشویم باید ابتدا با زبان مارکت آشنا شویم زبان مارکت همان تعیین روند و نحوه تشخیص مسیر احتمالی حرکت مارکت خواهد بود که چرا و از کجا و به چه هدفی حرکت خواهد کرد ● در این بخش سعی شده تا با یک روش شخصی و کاملا مکانیکی روندشناسی بازار را به شکل دقیق و منظم اموزش ببینیم به گونه ای که در شش قسمت تمام جزییات این بخش آموزش داده شد و یاد میگیرید به چه شکل مارکت را آنالیز کرده و برای روز جاری فورکست یا به عبارتی پیش بینی مسیر مارکت را داشته باشید . ● برای اینکه به شکل عملی با ساختار مارکت و نحوه تحلیل و نیز ارتباط بین تایم فریم ها باهم آشنا بشیم درقسمت هفتم چارت EURUSD را از تایم ماهیانه تا یک دقیقه به طور کامل و با جزئیات کامل آنالیز کرده و در نهایت برای روزهای آتی بازار به دنبال تریدهای در جهت نزول (تعیین مارکت در زمان ضبط ویدیوها مسیر نزولی بود ) و برای ریزش این جفت خواهیم بود . ● در قسمت نهم و پایانی بخش اول ترید صورت گرفته با توجه به دیدگاه تحلیلی انجام شده در جلسه هفتم رو مورد بررسی کامل قرارداده تا در لایو مارکت تاثیر سیستم ترید رو باهم تجربه کنیم .   بخش دوم : یادگیری یک ستاپ در پرایس اکشن ● در این بخش یک ستاپ ترید رو با تمام جزئیات بررسی کرده و یاد میگیریم تا به چه شکل این ستاپ ترید را در لایو مارکت پیاده سازی کنیم . ● برای اینکه ستاپ ترید رو یادبگیریم تسلط به مطالب بخش اول بسیار مهم خواهد بود چون به واسطه مطالب بخش اول ستاپ ترید را الگوسازی میکنیم و در نهایت در مسیر اصلی که مارکت دارد شروع به ترید کردن میکنیم. ( باتوجه به روندشناسی بخش اول ) ● علاو ...
دوره معامله گری بر اساس پرایس اکشن و تحلیل بین بازاری توسط آریو راد دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط آریو راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره معامله گری بر اساس پرایس اکشن و تحلیل بین بازاری توسط آریو راد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی