اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پیشرفته React
مسیر آموزشی

آموزش پیشرفته React

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :8 نظر4.6
  • آموزشگاه:راکت4.2
  • مدرس:حسام موسوی5
  • زمان:6 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش پیشرفته React دوره‌ای است که در آن شما به صورت عمیق‌تر و حرفه‌ای‌تر با ویژگی React آشنا می‌شوید و از آن‌ها به صورت عملی در پروژه‌های خود استفاده می‌کنید.
دوره آموزش پیشرفته React دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیشرفته React را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حامد

عالی بود به به

علی محمودی

سلام اقای موسوی ممنون که اونایی که تو دوره نکست بودن رو ثبت نام کردید لطفا شبیه اون دوره یک مینی پروژه ثبت نام و احرار هویت با کوکی httponly, دسترسی به صفحه داشبرد فقط با لاگین بودن و یک حالت لی اوت بندی مادر رو در ری اکت اموزش بدید. ممنون

حسام موسوی

درود علی جان این مورد در دوره پروژه محور آموزش دادم اینجا دیگه آموزش داده نمیشه

علی محمودی

کدوم دوره؟ همون دوره پروژه محور نکست؟

حسین ترابی

از زمانی که با سایت راکت همراه و هم مسیر شدم تا به الان این اولین آموزشی هست که داره تولید میشه و حضور دارم و باعث خوشحالی من هستش که صدای حسام عزیز رو قراره تازه بشنوم و با هر آپلود ویدئو اون ر و دنبال کنم و از تجربیاتش استفاده ببرم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی