اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان مدیریت منابع انسانی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مدیریت منابع انسانی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس منابع انسانی یکی از دروس مهم رشته‌ی مدیریت است که در مقطع ارشد و بالاتر به‌صورت یک شاخه جدا از مدیریت در دانشگاه مطرح است. این درس در مقطع کارشناسی برای رشته مدیریت و در کارشناسی‌ارشد برای رشته MBA مطرح شده است. از آنجا که امروزه سازمان‌ها به‌سمتی می‌روند که انسان به‌عنوان مزیت رقابتی پایدار محسوب می‌شود و با مقایسه سازمان‌های بزرگ مانند اپل و مایکروسافت و گوگل و سامسونگ و .... متوجه می‌شویم که این شرکت در تنها چیزی که با یکدیگر تفاوت دارند افرادی است که به استخدام‌ خود درآورده‌اند و این متخصصان به‌عنوان مزیت رقابتی این شرکت‌ها می‌باشند که اگر این متخصصان نباشند، این شرکت‌ها به‌سرعت رو به افول می‌روند. پس اهمیت مدیریت منابع انسانی در دنیای اکنون بسیار مهم است و خوشبختانه در کشور ما نیز در سالیان اخیر گام‌های خوب و مطلوبی در این زمینه برداشته شده‌است. امروزه پروسه منابع انسانی فقط به استخدام ختم نمی‌شود و مباحث بسیار پیچیده‌تر و متنوع‌تری را نیز در‌بر‌می‌گیرد و سازمان برای جذب نیروهای مورد نیاز هزینه‌های گزافی را صرف می‌کنند حال اگر این فرد مدتی پس از استخدام بخواهد که از سازمان جدا شود هزینه‌ها به‌شدت بیشتر نیز خواهند بود. ما در این درس می‌خواهیم که با پروسه و روند مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها با تأکید بر شرایط ویژه کرونا آشنا شویم.
دوره آموزش رایگان مدیریت منابع انسانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد صادق آزمندیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مدیریت منابع انسانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

عالی بود توضیحات قشنگ میشه تفاوت اساتید دانشگاه های مطرح کشور با دانشگاه های شهر خودمون حس کنیم

شیوا

با سلام. بسیاار عاااااالی و جامع. به نظر من بحث هایی که اضافی هست هم دید خوبی می ده و لازم نیست که حذف شه

مهدی

سلام بسیار بسیار عالی فقط اضافه زیاد داره اگه حذف بشه خیلی خوب میشه و اینکه لطف کنید توی توضیحات درس، منابع وکتابهایی که از اون تدریس میشه رو بذارین.

محمد رضا

با سلام ممنون از برگزاري دوره هاي خوب و کاربردي در مکتبخونه به نظرم اگه دوره ها يه بازبيني بشه و اضافاتش خذف بشه وقت کمتري از مخاطبين کرفته ميشه و خب ميشه که رايگان هم نباشه من هفت هشت جلسه اين درس رو تا حالا نگاه کردم و تقريبا 50 درصد کلاس صرف حواشي و صحبت هاي خارج از درس شده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی