اطلاعات دوره
آموزش تمرین‌های آبرنگ برای مبتدی‌ها
مسیر آموزشی

آموزش تمرین‌های آبرنگ برای مبتدی‌ها

26,550 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 26,550 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از محبوب‌ترین تکینک‌های نقاشی، که طرفداران زیادی در میان تمام سنین مختلف، به‌ویژه کودکان دارد، تکنیک آبرنگ است. همین محبوبیت بالا سبب شده تا آموزش نقاشی آبرنگ از اهمیت و استقبال بالایی برخوردار بوده و پس از رنگ روغن، بیشترین هنرجو را در آموزشگاه‌های نقاشی به خود اختصاص دهد. دوره آموزش رایگان تمرین‌های آبرنگ برای مبتدی‌ها مجموعه‌ای از تمرینات برای علاقه‌مندان این سبک است.  هنر و تکینک‌های هنری از دیرباز در زندگی بشر وجود داشته و ما با بررسی زندگی نیاکانمان، درمی‌یابیم که انسان از ابتدا، برای بیان احساسات و عواطف خود، دست به قلم شده و شروع به پدید آوردن طرح و نقش‌های مد نظر خود، بر دیوارهای غارها کرده‌است.  ایجاد سبک‌ها و تکنیک‌های جدید در زمینه‌های هنری، به‌خصوص در نقاشی، به افراد کمک کرده‌است که با توجه به ویژگی‌های احساسی و شخصیتی خود، سبک دلخواه خود را برگزیده و با کمک آن، بتوانند احساسات درونی خود را بروز دهند و آثار گران‌بهایی خلق کنند. آشنایی با تکنیک آبرنگ و اهمیت تمرین‌های آبرنگ برای مبتدی‌ها تکنیک آبرنگ، همان‌طور که از نام آن پیداست، ترکیب رنگ با آب است و یک تکنیک کاملا حسی به‌شمار رفته و افراد در هر سنی به راحتی می‌توانند آن را فراگرفته و از هر لحظه‌ی آن تجربه و لذتی بی‌نظیر کسب نمایند.  تکنیک آبرنگ، در عین سادگی، نیازمند آموزشی صحیح، شامل اصول اولیه‌ی مورد نیاز این تکنیک جذاب است، که هر فردی پیش از شروع نقاشی، لازم است آن‌ها را آموخته باشد. در واقع آن‌چه در این دوره‌ی کوتاه آموزش داده می‌شود، الفبای اصلی آبرنگ می‌باشد.  در دوره‌ی آموزش رایگان تمرین‌های آبرنگ برای مبتدی‌ها، به‌صورت عملی و تصویری، به آموزش اصول اولیه‌ و کاربردی استفاده از آبرنگ و نحوه حرکت رنگ با استفاده از قلمو، بر روی صفحه می‌پردازیم. در این ویدئوها، ترسیم و نقاشی آموزش داده نشده و تنها به نکات فنی و عملی تکنیک آبرنگ اشاره می‌شود.  این دوره در سه جلسه و 48 دقیقه برگزار شده، که می‌توانید بعد از آموزش این اصول اولیه، به راحتی این اصول را در نقاشی خود به کار گرفته و از این تکنیک لذت کافی را ببرید. بیشتر بدانید
دوره آموزش تمرین‌های آبرنگ برای مبتدی‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Witty gritty paper studio مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 26,550 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تمرین‌های آبرنگ برای مبتدی‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نقاشی سراسر اینترنت را در صفحه نقاشی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آنیتا

مفید بود

کاربر مکتب‌خونه

بسیار عالی و سپاسگذار

کاربر مکتب‌خونه

ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی