اطلاعات دوره
دوره آموزش رایگان Adobe Xd
مسیر آموزشی

دوره آموزش رایگان Adobe Xd

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاربرد آموزش رایگان Adobe XD چیست؟ ابزار Adobe XD بخشی از مجموعه بزرگ طراحی است که برای طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) مورد استفاده قرار می‌گیرد. Adobe xd یک نرم‌افزار نسبتاً جدیدی است که از سال 2015 وارد بازار شده است. بنابراین، اگر تاکنون در فکر یادگیری آن نبوده‌اید، وقت را تلف نکنید و دوره آموزش رایگان Adobe XD مکتب‌خونه را از دست ندهید. در دوره جامع و کاربردی آموزش نرم افزار Adobe xd قصد داریم با آموزش صفر تا صد طراحی یک فروشگاه، تمام نکاتی را که لازم است در این نرم افزار فرا بگیرید، آموزش دهیم.  هدف از یادگیری دوره رایگان Adobe XD چیست؟ نرم افزار Adobe XD یک ابزار قوی برای طراحی UI/UX است. این ابزار با وجود جدید بودن و داشتن تعدادی محدودیت، مثلاً محدودیت‌هایی در ارتباط با نوشتن زبان فارسی، کاربردهای بیشتری نسبت به ابزارهای Sketch و Figma دارد. در این دوره، کنار آموزش ادوبی XD به آموزش فتوشاپ هم می‌پردازیم تا بتوانید با ترکیب این دو، یک سایت زیبا با امکانات عالی و فراوان داشته باشید. بیشتر مطالب مرتبط با این ابزار در اینترنت به زبان انگلیسی، پرهزینه و با سطح کارایی پایین است. بنابراین، با تماشای دوره رایگان آموزش Adobe XD و تمرین و خلاقیت می‌توانید وارد دنیای طراحی UI و UX شوید. دوره Adobe XD مناسب چه کسانی است؟ تمام دانشجویانی که در رشته طراحی و گرافیک مشغول به تحصیل هستند یا کسانی که به این دو حوزه علاقه‌مندند، می‌توانند در دوره رایگان آموزش Adobe XD شرکت کنند. هم‌چنین، اگر تمایل دارید در زمینه طراحی رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری آموزش ببینید و یا طراح هستید و می‌خواهید توانایی‌های خود را ارتقاء دهید، از این دوره می‌توانید جهت رسیدن به اهدافتان بهره‌مند شوید. علاوه‌براین، اگر به طراحی سایت و اپلیکیشن علاقه دارید و می‌خواهید از صفر آغاز به یادگیری کنید، پیشنهاد می‌کنیم دوره آموزش رایگان نرم افزار ادوبی XD مکتب‌خونه را از دست ندهید. این دوره کاملاً‌ رایگان و کاربردی بوده و برای شرکت در آن، به هیچ پیش‌زمینه یا تجربه‌ای نیاز ندارید. بعد از فراگیری دوره آموزش نرم افزار Adobe XD چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ یادگیری تمام نکات کار با نرم افزار Adobe XD شناخت تمام قسمت‌های Adobe XD آشنایی با فتوشاپ و کار با آن در حد نیاز پیدا کردن و تنظیم کردن عکس‌های مناسب با محتوای سایت جستجوی المان‌های تصویری  ساخت بنر تنظیم تم متناسب با محتوای سایت و استفاده از رنگ‌های خاص و زیبا طراحی و ساخت اسلایدر بنر و کاور افزودن قسمت‌های خاص به سایت مانند قسمت محصولات پرفروش، هدیه متولدین یک ماه خاص، فوتر وب‌سایت ایجاد وبلاگ برای دسته‌بندی محصولات طراحی پروتوتایپ افزودن امکاناتی مانند صفحه ورود، سبد خرید، مورد علاقه‌ها، جستجو، تغییر اسلایدر و پرزنتیشن منابع، پیش‌نیاز ها و منابع مکمل   اول از همه باید نرم افزار Adobe XD را بارگیری کنید. نصب این نرم افزار بسیار راحت است؛ با این حال می‌توانید آموزش نصب Adobe XD را از اینترنت فرا بگیرید. برای کار با این نرم‌افزار نیازی به هیچ مهارت یا تجربه قبلی در حوزه طراحی ندارید. چرا که تمام نکات لازم را در این دوره یاد خواهید گرفت. بیشتر بدانید
دوره دوره آموزش رایگان Adobe Xd دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط رضا قاسم زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش رایگان Adobe Xd را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های UI و UX سراسر اینترنت را در صفحه UI و UX در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عفت

دوره خوبی بود.تشکر از آقای قاسم زاده و تیم مکتبخونه

ابراهیم

این دوه کاملا غیر تخصصی و پر از اشتباهات تلفظی در اصطلاحات این حوزه میباشد همچنین فن بیان استاد بسیار ضعیف و غیر تخصصی است. واقعا از مکتب خونه انتظار اینگونه آموزشها را نداشتم.

طاهره

خیلی عالی بود، تشکر

کاربر مکتب‌خونه

با تشکر از استاد محترم مطالب بسیار مفید و آموزنده بود منتظر ادامه کار هستیم

کاربر مکتب‌خونه

سلام قسمت پروتوتایپها که مبحث خیلی مهمی هست بدلیل عدم مدیریت زمان در ضبط ویدیو جلسه آخر فوق العاده سمبل شد ولی در کل بد نبود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی