اطلاعات دوره
warm-up های تخصصی در ریدینگ آیلتس
مسیر آموزشی

warm-up های تخصصی در ریدینگ آیلتس

204,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 204,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محسن خاکی4
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

وبینار "warm-up های تخصصی Comprehension در ریدینگ آیلتس" روی عناصر مهم و کلیدی در جهت ارتقای درک و دریافت صحیح، دقیق و سریعتر متون تمرکز می‌کند. آشنایی با وارم آپ‌های ریدینگ آیلتس برای تمام داوطلبان آزمون آیلتس به خصوص زبان آموزانی که با چالش فهم خط سیر هر پاراگراف از متن روبرو هستند انتخاب بسیار مناسبی است.   وارم آپ چیست؟ دقت کنید که وارم آپ‌های ریدینگ آیلتس تکنیک نیستند. بدین معنی که شما قرار نیست تک تک آنها را در روز جلسه‌ی آزمون اصلی استفاده و اجرا کنید، بلکه حکم تمرین پیش از مسابقه‌ی قهرمانی را دارند. شما در تمام طول مدت آماده سازی خود برای آزمون اصلی، این وارم آپ‌ها را در جهت تقویت comprehension خود و به منظور بهینه سازی تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی که برای پاسخگویی به هرنوع سوال ریدینگ می‌دانید به کار می‌گیرید تا در روز آزمون اصلی، با حداکثر بازدهی و با اعتماد به نفس بالا بتوانید تکنیک‌های تست زنی را که احتمالا از قبل می‌دانید پیاده‌سازی کنید.   اگرچه برخی معتقدند با یادگیری تکنیک‌های تست زنی می‌توان نمره‌ی بالای ۷ را کسب کرد، اما راه حلی که تجربه به ما ثابت کرده و ما آن را پیشنهاد می‌کنیم درک اولیه و صحیح متن است چرا که تا زمانی که این اصل مهم را درنظر نگیریم، هرچقدر هم تکنیک‌ها را یاد بگیریم، مفید واقع نخواهند شد.   وارم آپ‌های تخصصی Comprehension برای دستیابی به این هدف یعنی مهارت در دریافت و فهم دقیق متون به کمک ما می‌آیند.   وارم آپ‌های مورد نیاز برای عملکرد بهتر در ریدینگ آیلتس   برای حرفه‌ای عمل کردن در تست ریدینگ آیلتس و درک بهتر پاراگراف به وارم آپ‌های تخصصی زیر نیاز دارید: 1- Paragraph Recognition2- Active Reading3- Dismantling4- Psycholinguistic Guessing   این وارم آپ‌های ریدینگ آیلتس علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کنند تا ایده‌ی مرکزی پاراگراف را به راحتی پیدا کنید، در شناسایی سریعتر مسیر یک پاراگراف که بعضا پر از concept های پر پیچ و خم است کمک شایانی می‌کند. این نکته از این جهت حائز اهمیت است که مشاهده می‌شود بخش ریدینگ آزمون آیلتس به سمتی حرکت می‌کند که طراحان سوال برای سنجش سطح واقعی داوطلب طوری سوال طرح می‌کنند که خواننده چاره‌ای جز خواندن کل پاراگراف نداشته باشد. بنابراین شناسایی ایده اصلی، ایده‌های ساپورت، نشانه‌ها، کلمه‌های کلیدی و جزییات مهم متن قطعا از جمله اساسی‌ترین گام‌هایی است که باید بردارید.   دقت کنید که ما در دوره warm-up های تخصصی در ریدینگ آیلتس، به آموزش تکنیک نمی‌پردازیم، بلکه روی آموزش زیرساخت‌های لازم برای بهینه کردن تکنیک‌ها به صورت حرفه‌ای و اصولی تمرکز داریم. پس اگر می‌خواهید قدرت تحلیل و درک خود را بالا ببرید و نمرهی بالای بخش ریدینگ آزمون آیلتس را از آن خود کنید، با ما در این دوره‌ی کوتاه و در عین حال مفید همراه باشید.
دوره warm-up های تخصصی در ریدینگ آیلتس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن خاکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 204,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره warm-up های تخصصی در ریدینگ آیلتس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

سلام این دوره یکی از بهترین دوره هایی بود که تا الان ساخته شده و فکر میکنم قبل آزمون این دوره واجبه دقیقا مثل خود کتاب های رسمی کمبریچ. این دوره کاملا روان در مورد موضوع اصلی یک پاراگراف و بررسی رفرنس ها در یک پاراگراف داره توضیح میده که میتونه نمره آزمون برای کسانی که نمیدونن تا یک نمره بالا ببره من خیلی استفاده کردم و دوستانی که بین 25 تا 30 تا تست میزنن و نمرشون بالاتر نمره با دونستن تمام تکنیکها این دوره فوق العاده است. فقط کاش جزو دوره هم در اختیار قرار میگرفت ممنون از آقای خاکی بابت این دوره

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی