اطلاعات دوره
آموزش رایگان مهارت‌های انگلیسی محاوره‌ای
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مهارت‌های انگلیسی محاوره‌ای

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آیا می‌خواهید با افراد انگلیسی زبان به راحتی صحبت کرده و ارتباط برقرار کنید؟ آیا شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که لغات بسیاری را آموخته‌اند، به اندازه کافی بر گرامر انگلیسی تسلط دارند و بارها در کلاس‌هاس مختلف شرکت کرده‌اند؛ اما در نهایت وقتی می‌خواهند شروع به صحبت کنند گویی همه نکاتی که تا به حال یاد گرفته‌اند را فراموش می‌کنند و حتی لغات ساده هم از ذهنشان فرار می‌کند؟ پس به دوره آموزش رایگان مهارت‌های انگلیسی محاوره‌ای خوش آمدید.   امروزه راه‌های بسیاری برای تمرین مکالمه انگلیسی وجود دارد. از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف گرفته تا دیدن فیلم و سریال به زبان انگلیسی و حتی شرکت در کلاس‌ها و دوره‌هایی که به طور اختصاصی روی آموزش مهارت انگلیسی محاوره ای تمرکز دارند. از میان این دوره‌ها، آموزش‌هایی که به صورت آنلاین ارائه می‌شوند، روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. ما نیز با همین هدف آموزش رایگان مهارت‌های انگلیسی محاوره‌ای را برای شما تهیه کرده‌ایم و امیدواریم که بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید.    این دوره رایگان از 6 فصل با موضوعات مختلف تشکیل شده است: ملاقات با افراد جدید، افرادی که در زندگی شما هستند، غذا خوردن در خانه و رستوران، ضرورت یادگیری زبان انگلیسی، روزهای خوب و روزهای بد، و سرگرمی‌ها. همان‌طور که از عنوان سرفصل‌ها مشخص است، در دوره آموزش رایگان مهارت های انگلیسی محاوره ای تلاش شده در مورد مسائل و موضوعاتی صحبت کنیم که در زندگی روزمره برخوردهای زیادی با آن‌ها خواهید داشت؛ و ضمن تمرین و تکرار در این دوره، به مرور بر توانایی مکالمه به زبان انگلیسی چیره خواهید شد. در دوره آموزش رایگان مهارت کلامی در انگلیسی، شما اطلاعاتی در مورد مهارت های انگلیسی محاوره ای در مکالمات روزمره کسب می‌کنید؛ و پس از پایان دوره و البته با داشتن تمرین کافی، قادر خواهید بود در جمع دوستان و آشنایان یا در محیط کاری و یا حتی شروع صحبت با یک فرد غریبه به خوبی به زبان انگلیسی با افراد ارتباط برقرار کنید.      در دوره آموزش رایگان مهارت‌های انگلیسی محاوره‌ای شما می‌آموزید:   خودتان، شغل و سرگرمی‌ها و علایق‌تان را معرفی کنید. در مورد خانواده و سایر افراد نزدیک‌تان با دیگران صحبت کنید. نظرتان را در مورد مسائل مختلفی ازجمله خانواده، دوستان، زادگاه و یا شغلتان بیان کنید. به مکالمه با فردی از کشوری دیگر ادامه دهید و در حین مکالمه به تفاوت‌های فرهنگی دقت کرده و به آن‌ها احترام بگذارید. بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان مهارت‌های انگلیسی محاوره‌ای دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید Tsinghua University مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مهارت‌های انگلیسی محاوره‌ای را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

آخه خیلی تند حرف میزنن آدم هیچی متوجه نمیشه برای سطح پایین اصلا خوب نیست

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی