اطلاعات دوره
بلاک‌چین و بیت‌کوین به زبان ساده
مسیر آموزشی

بلاک‌چین و بیت‌کوین به زبان ساده

143,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 143,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بلاک چین به زبان ساده: در دوره معاصر فناوری‌ها، بلاک چین (blockchain) دستاوردهای فوق‌العاده‌ای داشته است. بلاک چین طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی از مالی گرفته تا خدمات اجتماعی را دربرگرفته است و تأثیر زیادی بر دنیا‌ی تجارت نوظهور داشته است. از زمانی که فناوری بلاک چین به خدمات تجارت الکترونیکی ورود کرده است، ارزهای دیجیتال در حال افزایش هستند. بیت کوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) از جمله انواع ارزهای دیجیتال (Digital Currency) هستند که از فناوری بلاکچین در آن‌ها استفاده ‌شده است. بلاک چین در حال تغییر دادن صنایع ازجمله دارایی، املاک و مستغلات، مراقبت‌های بهداشتی، بیمه و بخش عمومی است. تقاضا برای متخصصان بلاک چین به‌سرعت در حال رشد است و تا سال 2025، 18 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان از طریق فناوری‌های بلاک چین تأمین می‌شود. یکی از کاربردهای بلاک چین این است که اطلاعات مالی را ثبت و کنترل می‌کند و از اولین و معروف‌ترین کاربردهای فناوری بلاک چین، خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. زمانی که بیت کوین معرفی شد، به مردم این امکان را داد تا به صورت مستقیم با یکدیگر معامله کنند. بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از فناوری بلاک چین برای ثبت معاملات استفاده می‌کنند. دوره بلاک چین به زبان ساده دانش‌ پایه‌ای در مورد بیت کوین و استفاده از فناوری بلاک چین به روش‌های متنوع و نوآورانه را در اختیار شما قرار می‌دهد. آموزش بلاک چین برای هر فردی، حتی کسی که سابقه فنی چندانی ندارد، مناسب است. دوره آنلاین بلاک چین به زبان ساده برای افراد حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای مانند توسعه‌دهندگان، مدیران پروژه، معماران فناوری، متخصصان پشتیبانی، رهبران گروه، مدیران محصولات و تحلیلگران تجارت ایده‌آل است. دوره بلاک چین به زبان ساده مروری مفهومی و خلاصه فنی فناوری بلاک چین است و یادگیری عمیقی را درباره بیت کوین ارائه می‌دهد. این دوره مقدمه‌ای در مورد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به شما ارائه می‌دهد. هم‌چنین، دوره آموزش بلاک چین و بیت کوین شامل مقدمه‌ای در مورد چگونگی دستیابی بیت کوین (Bitcoin mining)،  خرید و فروش بیت کوین، نحوه ذخیره و استفاده از بیت کوین و موارد دیگر است. علاوه بر این، این دوره به شما کمک می‌کند تا با چگونگی ساخت یک بلاک چین‌ آشنا شوید و نحوه کار آن، از امنیت و حملات احتمالی گرفته تا نحوه پیاده‌سازی یک بلاک چین را به شما آموزش می‌دهد. به طور خلاصه در دوره بلاک چین به زبان ساده، شما یاد خواهید گرفت که بلاک چین چیست، مفاهیم بیت کوین چه هستند، بیت کوین چگونه کار می‌کند، کاربردهای بلاک چین چیست، آینده بیت کوین چگونه خواهد بود، خریدوفروش ارز دیجیتال چگونه است، ماینینگ بیت کوین چگونه انجام می‌شود و سخت‌افزار مناسب برای آن چیست و موارد دیگر. توجه: برخی ویدئوهای این دوره تدوین شده است و برای مشاهده نسخه اصلی ویدئوها به اینجا مراجعه فرمایید. بیشتر بدانید
دوره بلاک‌چین و بیت‌کوین به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 143,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بلاک‌چین و بیت‌کوین به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمددردی

همونطور که همه قبول داریم جناب جادی یکی از خوبای تکنولوژی هستن و بشخصه دوست دارم ایشون هر آموزشی میدن رو دنبال کنم. یکی از مهمترین نقاط قوت ایشون اینه که تو زمینه جامعه‌شناسی و علوم سیاسی بطور خاص و فلسفه بطور عام تحقیق دارن و این باعث میشه تمایز خاصی نسبت به دیگر افراد فعال در حوزه‌های تکنولوژی پیدا کنن. دید گسترده و تفکر الگوریتمی یکی دیگه از نقاط تمایز ایشونه. این دو مورد که ذکر کردم رو میتونین در نحوه بیان و فهم عمیق ایشون در همین مبحث بلاک چین مشاهده کنین. یعنی فهم بلاک چین و بیت کوین نیاز به شناخت چالش‌های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی که در بوجود اومدن بلاک چین و بیت کوین تأثیر گذاشتن داره. ممنونم از مکتبخونه و جادی عزیز

دانیال

جناب جادی همیشه عالی بوده اند و هستند و خواهند بود. همه ی دوره های ایشان عالی هستند.

هادی

دوره خیلی خوب و کاربری بودش. من خیلی چیزهای خوب یا گرفتم. با تشکر از اقای جادی و کلیه دست اندرکاران و سیت خوب مکتبخونه

کاربر مکتب‌خونه

ببخشید دوره رو اگه رایگان بگذرونیم گواهی تعلیق میگیره بهمون یا خیر؟!

کاربر مکتب‌خونه

سلام خسته نباشیدآقای جادی عالی بودمثل همیشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی