اطلاعات دوره
مبانی تبلیغات
مسیر آموزشی

مبانی تبلیغات

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:رامین ربیعی4.8
  • زمان:1 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش رایگان مبانی تبلیغات: امروزه و با توجه به پیچیدگی‌های موجود در فعالیت کسب و کارها و ناهمواری‌های مسیر موفقیت آن‌ها موضوع تبلیغات مهم‌تر و اساسی‌تر از گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد. در خصوص تبلیغات و مبانی آن دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد. عده‌ای از مدیران کسب و کارها تبلیغات را صرفاً عملی پرهزینه و بی‌ثمر می‌دانند و به انجام آن اعتقادی ندارند چرا که بر این باورند که محصول خوب و خدمات مناسب دهان به دهان تبلیغ می‌شود و نیاز به انجام هزینه‌ای در خصوص آن نیست. دیدگاه فوق صحیح نیست چراکه بسیاری از کمپانی‌های بزرگ در سراسر جهان با اینکه برندهایی شناخته شده هستند و البته اکثریت سهم بازارشان را در اختیار دارند باز هم به صورت سالانه بودجه بزرگی به تبلیغات اختصاص می‌دهند. در ایران نیز خوشبختانه مدیران کسب و کارها حجم بیشتری از زمان و سرمایه خود را به موضوع تبلیغات تخصیص می‌دهند چرا که بدون تبلیغات و اجرای صحیح آن در مدت زمان کوتاه سهم بازار ایشان از دست خواهد رفت. نکته مهم در موفقیت یک تبلیغ و کارایی آن برای یک کسب و کار دانستن مبانی تبلیغات است، شما به عنوان یک فعال حوزه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ برای کسب نتیجه مناسب نیاز به آشنایی کامل با مبانی تبلیغات دارید. مبانی تبلیغات در حالت کلی به معنای آشنایی با روش بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی و همچنین بودجه‌بندی صحیح تبلیغات و بکارگیری ابزارها و بودجه مورد نیاز برای ایجاد یک برنامه مدون تبلیغاتی است. هدف از آموزش مبانی تبلیغات چیست؟ در مبحث مبانی تبلیغات شما می‌آموزید که با توجه به نیاز کسب و کار خود، جایگاه برند خود و شرایط بازار، برنامه‌ای درست و اصولی که در برگیرنده بودجه‌ای مناسب و ابزارهایی دقیق است ایجاد نمایید. مبانی تبلیغات با درنظر گرفتن ابزار‌های موجود و شرایط انجام و نتیجه‌ای که در پی دارد به دو دسته تبلیغات آنلاین و آفلاین و همچنین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی تقسیم‌بندی می‌شود. در این دوره به صورت مختصر با چگونگی بکارگیری تبلیغات در حالت آنلاین و یا آفلاین و همچنین نیاز کسب و کار و برند شما به هر یک از روش‌های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین و در نهایت چگونگی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و معرفی کسب و کار خود آشنا خواهید شد. در انتها و پس از انجام اصولی تبلیغات و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، نوبت به بررسی نتایج می‌رسد. بررسی میزان اثرگذاری کمپین تبلیغاتی و میزان رسیدن به هدف مشخص شده که می‌تواند فروش، برندسازی و... باشد و همچنین بررسی هماهنگی بین بودجه تخصیص یافته و نتیجه دریافت شده را اثرگذاری کمپین می‌نامیم که در دوره آموزش رایگان مبانی تبلیغات به صورت مختصر بررسی می‌گردد. بیشتر بدانید
دوره مبانی تبلیغات دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط رامین ربیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مبانی تبلیغات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حامد

یک ماهیت کلی بود بنظرم یک بار دیدنش برای افرادی که با این حوزه آشنایی ندارند مفید خواهد بود

کاربر مکتب‌خونه

خیلی خوب و مفید بود اولش فکر کردم الکی هست وقتی دیدم و انجام دادم که منم میتونم موفق باشم

امیررضا

بسیار عالی بود واقعا اطلاعات پایه ای خوب و ارزشمندی می دهد و ای کاش مکتب خونه دورهای تکمیلی پلاس مثل تولید محتوا و آموزش حرفه ای اینستاگرام نیز قرار دهد

محمود

خیلی خوب بود. استفاده کردم. به همه ی کسانی که صاحب کسب و کاری اند توصیه می کنم. از استاد و سایت مکتب خونه تشکر می کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی