اطلاعات دوره
آموزش رایگان تدریس ریدینگ و رایتینگ
مسیر آموزشی

آموزش رایگان تدریس ریدینگ و رایتینگ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای اغلب مدرسین زبان انگلیسی این مساله، تجربه‌ای آشناست که در هنگام تدریس رایتینگ و ریدینگ با چالش‌هایی رو به رو شوند؛ به این معنی که همه نکات لازم را به دانش‌آموزان منتقل کرده‌اند ولی عملکرد دانش‌آموزان آن‌گونه که انتظار داریم نیست. برای مثال از دستورات گرامری که یاد گرفته‌اند، در نوشتن رایتینگ استفاده نمی‌کنند؛ و یا در انجام تمرینات ریدینگ دقت کافی ندارند. اگر شما هم با مسائل مشابهی رو به رو شده‌اید، به شما شرکت در دوره آموزش تدریس رایتینگ و ریدینگ را پیشنهاد می‌کنیم.   در دوره آموزش تدریس رایتینگ و ریدینگ چه چیزی آموزش داده می‌شود؟ هر دانش‌آموزی ضعف‌ها و مشکلات خاص خودش را دارد. توانایی شناسایی درست این مشکلات، از ویژگی‌های یک مدرس خوب است. نکته مثبت اینجاست که این ویژگی کاملا اکتسابی است. هر مدرسی می‌تواند یاد بگیرد که منشاء نقاط ضعف شاگردانش را پیدا کند. وقتی این مشکلات شناسایی شدند، باید به دنبال راه حل مناسب بگردیم. حال سوال این است که آیا می‌توانیم فرمولی برای همه دانش‌آموزان مطرح کنیم؟ آیا می‌شود برای هر مشکلی راه حلی پیدا کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای پاسخ دادن به این سوال تا پایان این دوره صبر کنید. امروزه با گسترش تکنولوژی، با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توان در هر زمینه‌ای نکات و راهنمایی‌های بسیاری به دست آورد. یکی از منابع این کار، دوره‌ها و کلاس‌های آنلاین است. برای هر کدام از مهارت‌های چهارگانه زبان نیز این منابع وجود دارد. ما هم در اینجا دوره رایگانی برای کمک به شما در تدریس بهتر و راحت‌تر مهارت‌های reading و writing آورده‌ایم. درواقع دو دوره آموزش تدریس رایتینگ و آموزش تدریس ریدینگ را در قالب یک دوره جامع ترکیب شده است. در این دوره به شما راهکارهایی برای پیاده‌سازی دو نوع استراتژی عمقی و گسترده در ریدینگ معرفی می‌شود. راهکارهایی هم برای آموزش در سطوح مختلف رایتینگ ازجمله pre-writing, writing, and post-writing مطرح می‌کنیم. به طور کلی، در دوره آموزش تدریس رایتینگ و ریدینگ به شما آموزش داده می‌شود که چگونه رایتینگ و ریدینگ را با کیفیت بهتری تدریس کنید و دستورالعمل‌های گرامری را در تدریس این دو مهارت، وارد کنید؛ و در نهایت شاهد رشد و پیشرفت دانش‌آموزانتان باشید. بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان تدریس ریدینگ و رایتینگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید Arizona State University مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان تدریس ریدینگ و رایتینگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی