اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مدیریت محصول و MVP
مسیر آموزشی

مدیریت محصول و MVP

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:آرین افشار3
  • زمان:1 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش رایگان مدیریت محصول و MVP: مدیریت محصول، هنر خلق محصولی است که با حل مشکل و رفع نیازی به شیوه‌ای غیرمنتظره مشتری را مشعوف می‌­کند. هر سازمانی، چه آگاهانه و چه به طور ناخودآگاه، به مدیریت محصول نیاز دارد. حتی شرکت‌­های فعال در زمینه عرضه خدمات برای شکل­‌گیری و بقای خود نیازمند مدیریت محصول می­‌باشند. مدیریت محصول حوزه‌­ای در نقطه تلاقی طراحی محصول، فناوری و تولید، بازاریابی و استراتژی­‌های کسب­‌وکار است.  ضرورت نقش مدیریت محصول در کسب­ و­کار مدیریت محصول در شرکت­‌های کوچک و نوپا، اغلب بر عهده یکی از بنیانگذاران شرکت است و در بسیاری موارد به صورت تجربی انجام می‌­شود. اما با رشد شرکت‌­ها، به ویژه در فضای رقابتی و جهانی امروز، مدیریت محصول به یکی از نقش­‌های ضروری و تعیین­‌کننده سودآوری هر سازمان مبدل می‌­شود. بنابراین، نیاز به شناسایی و توسعه مهارت و دانش تخصصی مدیریت محصول در ارائه پیشنهاد ارزشی و برآورده کردن، نه تنها نیازهای مشتری، بلکه افزایش ارزش دیگر ذینفعان همچون سرمایه‌­گذاران و کارکنان در هر کسب­‌وکاری نیازی محسوس است. چنانچه محصولی با موفقیت مورد پذیرش مشتری قرار گیرد و درآمد مناسب ایجاد نماید، تناسب محصول با بازار تحقق می­‌یابد. ایجاد چنین تناسبی، فرایندی پیوسته و مداوم و رسالت مدیران محصول است.  معرفی دوره آموزش رایگان مدیریت محصول و MVP مکتب‌خونه با عنایت به این ضرورت و با هدف کمک به افزایش تولید ناخالص داخلی ملی، از طریق توسعه توانمندی متخصصان کسب­‌وکارهای میهن، مکتبخونه آموزش رایگان مدیریت محصول و MVP را طراحی و ارائه نموده است. دوره آموزش رایگان مدیریت محصول مبتنی بر دانش افراد متخصص و دارای تجربه در زمینه مدیریت محصول است  هدف و نقش مدیر محصول مدیر محصول، فردی است که به شناسایی نیازهای مشتری می‌­پردازد و اطمینان حاصل می‌­کند اهداف گسترده‌­تر کسب­‌وکار به واسطه ارائه محصولات یا ویژگی­‌های آن‌ها محقق می­‌گردد. در حقیقت، مدیر محصول یا پروداکت منیجر فردی است که باید تصویری از موفقیت هر محصول را ترسیم کرده و تیم توسعه محصول را برای تبدیل این چشم‌­انداز محصول به واقعیت هدایت نماید. درک این نقش، مستلزم شناخت عمیقی، نه تنها از حوزه مدیریت و بازاریابی، بلکه مفاهیم و ابزارهای ضروری مدیریت محصول از مرحله شکل‌­گیری ایده تا تبدیل آن به محصولی واقعی و قابل ارائه می­‌باشد. با این وجود، درک نقش مدیر محصول همواره با دشواری­‌هایی روبرو است که ناشی از عدم دانش و فراگیری ناکافی ابزارها و الزامات این شغل است. 
دوره مدیریت محصول و MVP دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط آرین افشار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مدیریت محصول و MVP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی