اطلاعات دوره
آداب تجاری
مسیر آموزشی

آداب تجاری

293,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.6/5
وضعیت قیمت: 293,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:وحید ناصحی فر2.7
  • زمان:1 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش آداب تجاری: بارها برای اغلب ما اتفاق افتاده است که بدلیل نا آگاهی رفتاری و از همه جا بی‎خبر فرصت‌های خود را از دست داده‌ایم. اما آیا از خود پرسیده‌ایم چقدر برای یادگیری و بهبود مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی خود وقت گذاشته و برای آن تلاش کرده‌ایم؟ چقدر روی خودمان سرمایه‌گذاری کرده تا بیاموزیم چگونه تصویر حرفه‌ای خود را ارتقا دهیم تا سریعتر به موفقیت دست یابیم؟ به نظر شما این توانمندى که بتوانید در دیگران احساس ارزشمند بودن ایجاد کنید چقدر می‌تواند در کسب موفقیت تأثیرگذار باشد؟ آیا این افراد می‌توانند دوستان خوب زیادى بر روى این کره خاکى داشته باشند به‌طوری‌که تک‌تک آن‌ها منتظر درخواستی از طرف او باشند؟ آیا این انسان‌ها می‌توانند در کنار جذابیت، قاطعیت نیز داشته باشند؟ آیا این انسان‌ها قادر خواهند بود خط قرمزى بین احترام و مهر طلبى بکشند و همواره این دو را از هم تفکیک نمایند؟ به نظر شما آیا آموزش می‌تواند در این راه به کمک ما بیاید یا تمام موارد فوق بیشتر موروثى می‌باشند؟ ببینیم این انسان‌ها چطور با اهمیت دادن به تماس چشمى، لبخند، حرکات بدن، پوشش، کلام و مهارت‌های دیگر آداب معاشرت، خود را در راه موفقیت و جذابیت پرورش می‌دهند تا بتوانند پله‌های موفقیت را سریع‌تر طى کرده و درعین‌حال محبوب دل‌ها باشند. همان‌طور که به‌خوبی می‌دانید براى درخشیدن در جلسات و مذاکرات می‌بایست از روزها، هفته‌ها و یا ماه‌ها قبل خود را آماده کنیم. برای مثال چه لباسی مناسب این جلسه خواهد بود؟ چه اطلاعاتی در مورد لوازم جانبی که با خود حمل می‌کنم دارم؟ به‌عنوان میهمان و یا میزبان به هنگام دست دادن، نشستن، تبادل کارت ویزیت، تقاضای نوشیدنی و …چه کارهایی انجام بدهم و یا انجام ندهم که شخصیت مدیریتی من حفظ شود و درعین‌حال حرفه‌ای عمل کرده باشم. آداب معاشرت تجاری چگونه است؟ آیا با قواعد آداب معاشرت تجاری آشنایید؟ بیشتر افراد از این قواعد نانوشته آگاهند، یا حداقل زمانی آگاه می‎شوند که نقض شوند. شاید وقتی یکی از همکاران شما بی‌ادبانه رفتار کرده است، خرد شده باشید یا وقتی که یکی از مشتریان حرف نادرستی زده است، احساس ناراحتی کرده باشید. اما درک این اشتباهات در بازاریابی به این معنا نیست که شما مرتکب چنین اشتباهاتی نمی‌شوید. انتظارات حرفه‌ای و قواعد نانوشته همیشه تغییر می‌کنند و ممکن است مواردی وجود داشته باشد که هرگز آن‌ها را در وهلۀ اول یاد نگرفته‌اید. استفاده از آداب معاشرت تجاری علاوه بر زندگی شخصی، در زندگی کاری و در ارتباط با همکاران، مشتریان، شرکای تجاری، مدیران، کارمندان و حتی اصولی مانند اصول لباس پوشیدن در محل کار برای همه افراد به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در پیشبرد اهداف خود موثرتر عمل کنیم. جلسات کاری، صحبت‌های تلفنی، واژه‌های ممنوعه، لباس‌های ممنوعه، ارتباطات ممنوعه و مواردی که شاید تا به حال تصور می‌کردیم احترام محسوب شده ولی در واقع بی احترامی بودند، در این دوره به چالش کشیده خواهند شد. بیشتر بدانید
دوره آداب تجاری دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط وحید ناصحی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 293,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آداب تجاری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عادله

خیلی سطحی و کلی به من چیزی اضافه نشد

محمدمهدي

مطالب به صورت کلی بیان شده اند.این هم میتواند نقطه قوت این دوره و هم نقطه ضعف ان باشد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی