اطلاعات دوره
اصول و فنون ارتباطات
مسیر آموزشی

اصول و فنون ارتباطات

103,050 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 103,050 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش اصول و فنون ارتباطات چه کمکی به ما می‌کند؟ اگر بتوانی با محیطی که در آن کار می‌کنی، زندگی می‌کنی، ارتباط برقرار کنی و آن را دوست بداری، گام اول در مهندسی رفتارهای ارتباطی یا اصول و فنون ارتباطات را برداشته ای. ارتباطات به این معنی نیست که با همه افراد دوست باشیم و با همه افراد ارتباط برقرار کنیم، انسان موفق کسی است که محیط اطراف خود را دوست داشته باشد و با دوستان و افرادی که کنارش هستند ارتباط داشته باشد. الگوهای رفتار ارتباطی در اخلاق ارتباط افراد با هم، يكی از رازآميز‌ترين امور عالم است. هزار و يك عامل دست به دست هم می‌دهند تا كسی جذب ديگری شود يا از كسی دل بكند. البته در نظر مردمان، فقط يكی دو عامل اصلی به چشم می‌آيد اما حتی خود انسان‌ها هم هيچ وقت كامل متوجه نمی‌شوند چرا كسی به چشمشان می‌نشيند يا از چشمشان می‌افتد.  هر فردی برای برقراری رابطه با دیگران روش خاصی دارد و با سبک‌های مختلفی رفتار می‌کند، شما ممکن در ارتباط با هر کس سبک خاصی را برگزینید. آیا تا به حال متوجه شده‌اید که در مقابل برخی افراد متفاوت با دیگران رفتار می‌کنید؟  علاوه بر تجربه و مهارت‌های فنی که لازمه‌ی موفقیت در هر شغلی است، روابط عمومی یا به عبارتی «مهارت‌‌های برقراری ارتباط» نیز نقش بسزایی در موفقیت شغلی ما ایفا می‌کند. مهارت‌ برقراری ارتباط یعنی داشتن صفات مختلفی که فرد به واسطه‌ی آنها قادر است به خوبی با دیگران تعامل و ارتباط داشته باشد. گاهی این صفات، در دو ویژگی دوست‌ داشتنی بودن یا داشتن شخصیت خوب خلاصه می‌شوند. اما برای داشتن همین دو ویژگی باید صفات دیگری نیز در ما شکل بگیرد تا در نهایت، زمینه‌ساز ایجاد ارتباطی موثر و سازنده شود. کارمندان ترجیح می‌دهند در محیط‌های دوستانه کار کنند. محیط‌های خشک و جدی، راندمان کاری را کاهش می‌دهد. با تقویت مهارت‌‌های ارتباطی و آگاهی از اصول و فنون ارتباطات، می‌توان بازده کار را افزایش داد. افرادِ مدبر، که از هوش اجتماعی قوی‌ای برخوردارند، در محیط‌های کاری به رهبرانی مقتدر و موثر تبدیل می‌شوند. این افراد می‌دانند اعتماد کردن به روابطی که بر پایه‌ی احترام و دموکراسی است، رمز موفقیت شغلی و بهره‌روی است. با یادگیری مهارت‌‌های ارتباطی، رفتارهای منفی در محیط کار کاهش می‌یابد و با رویکردی مثبت می‌توان از بروز درگیری‌ها و تنش‌ها جلوگیری کرد. بیشتر بدانید
دوره اصول و فنون ارتباطات دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط وحید ناصحی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 103,050 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره اصول و فنون ارتباطات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رها

خیلی مفید و در حد فهم مطالب گفته شد ، لذت بردم

مسلم

دوره بدی نبود. عمدتا رئوس مطالب به صورت خیلی کلی مطرح شد. ای کاش این مهارت ها عینی تر و عملی تر توضیح داده می شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی