اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت استراتژیک استعدادها و برنامه‌ریزی تقاضا
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت استراتژیک استعدادها و برنامه‌ریزی تقاضا

139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:AIHR TEAM0
  • زمان:1 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس Strategic Talent Management & Demand Planning به شما کمک می‌کند تا یک استراتژی مدیریت استعدادها متناسب با اولویت‌های کسب‌وکار خود تدوین کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک چارچوب مدیریت استعداد ایجاد کنید که وضوح را برای سازمان فراهم کند، تمامی رویه‌های استعداد را یکپارچه سازد و پیاده‌سازی چشم‌انداز شما را مشخص کند. در پایان این دوره، قادر خواهید بود فلسفه استعداد خود را تعریف کرده و از طریق تقسیم‌بندی استعداد و پیش‌بینی تقاضا، به پشتیبانی از برنامه‌ریزی نیروی کار خود بپردازید. دسترسی به ابزارها و راهنمایی‌ها شما را در ایجاد یک استراتژی مدیریت استعداد برای سازمانتان یاری می‌دهد. در این دوره، شما به توسعه یک چارچوب استراتژیک مدیریت استعدادها می‌پردازید که وضوح را ایجاد کرده و نیازهای استعداد سازمانتان را پوشش می‌دهد. همچنین با اصول فلسفه استعداد که متناسب با نیازهای خاص سازمان شما طراحی شده، آشنا می‌شوید. مهارت‌های تقسیم‌بندی استعداد و پیش‌بینی تقاضا را یاد خواهید گرفت تا بتوانید یک نیروی کار مقاوم در برابر آینده بسازید. همچنین با استفاده از نقشه‌های قابلیت و مهارت، تقاضای استعداد را تعیین کرده و از آنها برای برنامه‌ریزی بهتر نیروی کار استفاده می‌کنید.
دوره آموزش مدیریت استراتژیک استعدادها و برنامه‌ریزی تقاضا دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط AIHR TEAM مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت استراتژیک استعدادها و برنامه‌ریزی تقاضا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی