اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
کنترل استرس
مسیر آموزشی

کنترل استرس

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

می خواهیم از یک مهمان ناخوانده با هم صحبت کنیم. مهمانی که حالا در تکاپو و شلوغی زندگی امروز به خانه تک تک ما سرک کشیده و بخشی از زندگی‌مان را دچار اختلال کرده‌است. عاملی که اغلب مواقع آن را با تپش قلب، خشکی دهان، نگرانی و دلهره تجربه می‌کنیم. بله درست حدس زده‌اید. از استرس صحبت می‌کنیم. در دنیای امروز، تقریبا هیچ کس را نمی‌توانیم پیدا کنیم که استرس را در زندگی‌اش تجربه نکرده باشد و ساعت به خاطر استرس برایش کندتر از حالت معمول نگذشته باشد. این را می‌دانیم که استرس عامل بیشتر بیماری‌هاست. این را می‌دانیم که زمان‌هایی که استرس داریم نمی‌توانیم به درستی فکر کنیم و تصمیم بگیریم و این را هم می‌دانیم که در کل استرس چیز مخربیست و به ما آسیب می‌رساند. اما با همه این نکاتی که برایمان مثل روز روشن‌اند، تا چه حد می‌توانیم استرسمان را کنترل کنیم؟ چه قدم‌هایی برای کنترل استرس برداشته‌ایم؟ اصلا آیا واقعا هر استرسی مضر است یا انواعی از آن باعث رشد و پیشرفت بیشتر ما می‌شوند؟ به زندگی خود و اطرافیانمان که نگاه کنیم می‌بینیم که اغلب ما زمان‌‌های زیادی را صرف پیدا کردن راهکاری برای استرس می‌کنیم. انواع کتاب‌های روانشناسی و دوره‌های آموزشی، نتیجه همین تلاش‌هایمان هستند. هیچ کس نمی‌تواند منکر کاربرد کتاب‌های روانشناسی و دوره‌های آموزشی بشود اما امروزه به قدری تعداد عنوان این کتاب‌ها و مطالب آموزشی بالا رفته که دیگر نمی‌دانیم به کدام یک می‌توانیم اعتماد کنیم. هزینه‌های فراوانی که برای این آموزش‌ها صرف می‌کنیم هم خود مبحث جداگانه‌ایست. در این دنیای پرتنوع امروز که در آن تشخیص راه درست از غلط از هر چیزی سخت‌تر است، پیدا کردن یک دوره آموزشی که بتواند چراغ راهمان باشد و به ما کمک کند، مانند یافتن گنج می‌ماند. آموزش رایگان کنترل استرس یک دوره کوتاه و کاربردی است و زمان زیادی از ما نمی‌گیرد و در عین حال جامع است و به مهم‌ترین سرفصل‌های کنترل استرس اشاره می‌کند.  
دوره کنترل استرس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط آذر دوست محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کنترل استرس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا

مختصر توضیحی راجع به علل و پیامد استرس و تکنیکی که گفتند برای افرادی که هیچ گونه اطلاعی در این زمینه ندارند مناسب است .

کاربر مکتب‌خونه

تشکر از زحمات شما

محمدامین

بسیار عالی و کاربردی

ایمان

با سلام همه چی عالی بود، کوتاه مفید و مختصر نقطه قوت این دوره این بودش که توی زمان کمتر از 1 ساعت نکات کاربردی که برام اتفاق افتاده بود رو ایشون گفتن و از همه مهمتر دو تا تکنیک(تنفس دیاگرامی و تکنیک تعویق) که در شرایط مختلف میتوان استفاده کرد. من از طرف خودم از سایت متکب خونه و خانم آذر ایران دوس تشکر و سپاسگزارم.

سید سعید

درود بر سرکار خانوم دوست محمدی فوق العاده سلیس و روون بحث رو پیش بردن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی