اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع تصویرگر هوشمند (خلق تصاویر با هوش مصنوعی)
مسیر آموزشی

آموزش جامع تصویرگر هوشمند (خلق تصاویر با هوش مصنوعی)

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره جامع تصویرگر هوشمند راهنمای کامل خلق تصاویر با کیفیت و حرفه ای با هوش مصنوعی شما چه یک طراح گرافیک باشید یا یک معمار یا حتی یک ادمین اینستاگرام برای انجام پروژه‌های خود نیازمند ایده و تصویر هستید. تا قبل از معرفی هوش مصنوعی ما برای تصاویر مورد نیازمان دو راه بیشتر نداشتیم یک استفاده از منابع رایگان با سرچ در گوگل و دوم خرید عکس از مارکت‌های عکس مثل شاتراستاک یا فری پیک و … اشکال استفاده از این تصاویر این بود که هم برای دریافت تصاویر باکیفیت باید هزینه پرداخت می‌کردیم و هم اینکه معمولاً عکس‌ها دقیقاً همان تصویری که نیاز داشتیم نبود. خبر خوب اینکه دیگه نیاز ندارید حتی یک‌لحظه از وقت خودتان را برای پیداکردن تصاویر موردنیازتان هدر دهید، حتی اگر دنبال ایده گرفتن هم باشید هوش مصنوعی بهترین ابزار حال حاضر است. امروز شما می‌توانید تخیلتان را به تصویر بکشید و تصاویر دلخواهتان را با بهترین کیفیت خلق کنید و در پروژه‌هایتان از آنها استفاده کنید. این تصاویر کاملاً برای استفاده تجاری مناسب هستند و هیچ‌گونه کپی‌رایتی ندارند. اما استفاده از این سرویس‌ها نیازمند یادگیری ابزارهای هوش مصنوعی (Image Generators) و شناخت روش‌های نوشتن یک پرامپت اصولی با استفاده از مهندسی پرامپت است. در طول این دوره من محمد یاراحمدی در کنار شما هستم تا یکبار برای همیشه روش‌های خلق تصاویر حرفه‌ای و با کیفیت را با استفاده از هوش مصنوعی یاد بگیرید. در این دوره آموزشی با انواع ایمیج جنریتور های مبتنی بر هوش مصنوعی آشنا خواهید شد. به طور مشخص روش کار با سرویس‌های هوش مصنوعی لئوناردو (Leonardo AI) - دال ای (DALL-E) - فایرفلای (FireFly AI) – پلی گراند (Playground AI) و همچنین استیبل دیفیوژن (Stable Diffusion) فرا خواهید گرفت. همچنین در یک فصل مجزا، به‌صورت کاملاً جامع و گام‌به‌گام به روش استفاده از هوش مصنوعی قدرتمند میدجورنی (Midjourney) می‌پردازیم. برای ایجاد تصاویری دقیقاً متناسب با خواسته‌تان نیازمند استفاده از پرامپتی صحیح هستید. اجزای اصلی پرامپت شامل بخش های زیر است که در طول دوره، تک به تک آنها را باهم بررسی  خواهیم کرد. 1. سوژه ( Subject ) 2. شکل هنری ( Medium )3. محیط اطراف ( Environment )4. نورپردازی ( Lighting )5. رنگ ( Color )6. کادر بندی ( Composition )7. استایل ( Style )8. افکت ( Technical Effect )9. افکت های عکس ( Photography Effect ) در این دوره چی یاد می گیریم؟ در طول این دوره به مباحث ذیل مسلط خواهید شد:1. روش کار با معروف ترین ایمیج جنریتور های هوش مصنوعی2. تسلط کامل به هوش مصنوعی میدجورنی3. مهندسی پرامپت و روش نوشتن پرامپت های اصولی برای دریافت بهترین خروجی4. روش ساختن تصاویری مشابه یک تصویر دیگر بدون نقض کپی رایت5. آشنایی با تکنیک های نور پردازی، رنگ آمیزی و کادر بندی 6. ساخت تصاویری بر اساس استایل و سبک هنرمندان معروف7. آشنایی با ساخت پترن های تکرار شونده8. استفاده از سبک های هنری در ایجاد تصاویر9. ایده پردازی و طراحی لوگو با هوش مصنوعی10. تصویر سازی بااستفاده از هوش مصنوعی11. آشنایی کامل با هوش مصنوعی ChatGPT و استفاده از آن برای ایده یابی و نوشتن پرامپت تصاویرو… هدیه دوره : همراه دوره کتابچه ای شمال بیش از 1000 استایل کاربردی برای خلق تصاویر با هوش مصنوعی دریافت خواهید کرد.
دوره آموزش جامع تصویرگر هوشمند (خلق تصاویر با هوش مصنوعی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد یاراحمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع تصویرگر هوشمند (خلق تصاویر با هوش مصنوعی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی