اطلاعات دوره
آموزش نرم‌افزار Expert Choice
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌افزار Expert Choice

405,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 405,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:15 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:هدا رشیدی نژاد4.5
  • زمان:1 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: نصب و آشنایی با محیط نرم‌افزار Expert Choice آشنایی با روش تحلیل سلسله مراتبی یا AHP بررسی عملی روش تحلیل سلسله مراتبی یا AHP در محیط Expert Choice بررسی انواع مثال‌ها در نرم‌افزار Expert Choice
دوره آموزش نرم‌افزار Expert Choice دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط هدا رشیدی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 405,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌افزار Expert Choice را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

دوره کوتاه و بسیار مفیدی بود. باتشکر

مهران

دوره در عین کوتاه بودن ، کامل و مفید بود. همچنین استاد تسلط کافی برای بیان مطالب داشتند . بنظرم ایجاد یک گروه واتساپی یا تلگرامی میتونه خیلی مفید باشه تا دانشجویان بتونن راحت تر با استاد به تبادل نظر بپردازن. با تشکر

سینا

عالی

فریبرز

تمامی قسمت های نرم افزار در کوتاه ترین زمان ممکن آموزش داده میشه و در کل این دوره رو به کسانی که به هر دلیل به محاسبات ahp نیاز دارن پیشنهاد میکنم.

کسری

با سپاس فراوان از زحمات استاد گرامی ،خانم رشیدی نژاد در تدریس این دوره. به نظرم دوره بسیار کامل و جامع در کوتاه ترین زمان ممکن بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی