اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم‌افزار Expert Choice
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌افزار Expert Choice

405,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 405,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Expert Choice یک ابزار نرم افزاری است که برای تصمیم گیری استفاده می شود و به افراد و سازمان ها کمک می کند مجموعه ای از گزینه ها را ارزیابی کنند و بر اساس مجموعه ای از معیارها بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند. این ابزار از یک رویکرد ساختاریافته برای تصمیم‌گیری به نام فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) استفاده می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد گزینه‌ها را بر اساس اهمیت نسبی آنها و معیارهایی که برایشان مهم است مقایسه و اولویت‌بندی کنند. دوره آموزش Expert Choice با هدف آموزش این ابزار حیاتی تهیه و تدوین شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. آموزش نرم‌افزار Expert Choice دوره آموزش پیش رو نیز ضمن پرداختن به آموزش اکسپرت چویس، به بررسی فرآیند سلسله مراتبی در نرم افزار اکسپرت چویس پرداخته و پکیج کاملی از  آموزش Expert Choice را ارائه می‌دهد. در نهایت تلاش دارد خروجی ایده‌آل مدنظر برای فراگیر را حاصل کند؛ برای این کار مدرس به پشتیبانی پس از دوره آموزش Expert Choice می‌پردازد. وجه تمایز این دوره با دیگر دوره‌های آموزش اکسپرت چویس در آموزش تصمیم‌گیری چند معیاره گروهی با استفاده سلسله مراتبی و پیاده‌سازی آن در نرم افزار Expert Choice است.  دوره آموزش Expert Choice برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزشی Expert Choice برای افراد و سازمان‌هایی مناسب است که می‌خواهند نحوه استفاده از نرم افزار Expert Choice را برای تصمیم‌گیری بهتر یاد بگیرند. این آموزش برای طیف گسترده‌ای از متخصصان، از جمله تحلیلگران تجاری، مدیران پروژه، محققان و تصمیم‌گیرندگان در صنایع مختلف طراحی شده است. چه یک تصمیم‌گیرنده با تجربه و چه تازه وارد در این زمینه باشید، آموزش Expert Choice می‌تواند به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه از نرم افزار به‌طور مؤثر برای ارزیابی گزینه‌ها و تصمیم‌گیری آگاهانه استفاده کنید. این آموزش اصول اولیه فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و نحوه اعمال آن را در سناریوهای تصمیم‌گیری در دنیای واقعی با استفاده از نرم افزار Expert Choice پوشش می‌دهد. علاوه بر این، آموزش Expert Choice را می‌توان متناسب با نیازهای خاص صنایع مختلف تنظیم کرد و آن را برای متخصصان در بخش‌های مختلف از جمله مالی، مراقبت‌های بهداشتی، مهندسی و دولتی مناسب می‌کند.
دوره آموزش نرم‌افزار Expert Choice دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط هدا رشیدی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 405,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌افزار Expert Choice را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

دوره کوتاه و بسیار مفیدی بود. باتشکر

مهران

دوره در عین کوتاه بودن ، کامل و مفید بود. همچنین استاد تسلط کافی برای بیان مطالب داشتند . بنظرم ایجاد یک گروه واتساپی یا تلگرامی میتونه خیلی مفید باشه تا دانشجویان بتونن راحت تر با استاد به تبادل نظر بپردازن. با تشکر

سینا

عالی

فریبرز

تمامی قسمت های نرم افزار در کوتاه ترین زمان ممکن آموزش داده میشه و در کل این دوره رو به کسانی که به هر دلیل به محاسبات ahp نیاز دارن پیشنهاد میکنم.

کسری

با سپاس فراوان از زحمات استاد گرامی ،خانم رشیدی نژاد در تدریس این دوره. به نظرم دوره بسیار کامل و جامع در کوتاه ترین زمان ممکن بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی