اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بهترین روش‌ها برای کاهش استرس
مسیر آموزشی

آموزش بهترین روش‌ها برای کاهش استرس

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Chris Croft4.6
  • زمان:2 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا خوشحال هستید؟ آیا کنترل زندگی خود را در دست دارید؟ آیا وقت خود را صرف انجام کارهایی می‌کنید که دوست دارید و برایتان پاداش‌بخش هستند؟ آیا با اعتماد به نفس وارد اتاق می‌شوید یا نظر خود را به دیگران می‌گویید؟ دوره «مدیریت اضطراب و استرس» یک برنامه عملی است که به شما کمک می‌کند به سمت اهداف شخصی و شغلی خود حرکت کنید و به خوشبختی روزانه دست یابید. اگر احساس می‌کنید زندگی شما به همان صورتی که آرزو داشتید پیش نمی‌رود و استرس و اضطراب زندگی خانه و کار شما را تحت تأثیر قرار داده است، این دوره زندگی شما را تغییر خواهد داد. دیگر دوره‌ها بر روش‌های درمانی یا مشاوره تمرکز دارند، اما این برنامه از ابزارها و تکنیک‌های ۱۰۰٪ عملی برای کمک به شما در غلبه بر استرس و اضطراب استفاده می‌کند. این دوره شامل همه چیزهایی است که باید انجام دهید: از گفتن «نه»، مدیریت زمان، حذف افراد سمی، درک نقاط قوت و ضعف طبیعی شخصیت، مدیتیشن، خودگویی، غلبه بر ترس یا گناه، و بسیاری موارد دیگر. این دوره به بررسی نمونه‌های واقعی زندگی می‌پردازد و ابزارهای عملی را ارائه می‌دهد که می‌توانید بلافاصله برای احساس آرامش و خوشبختی استفاده کنید. این دوره شامل بهترین روش‌های من برای کاهش استرس و ساختن خوشبختی روزانه شما است.
دوره آموزش بهترین روش‌ها برای کاهش استرس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Chris Croft مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بهترین روش‌ها برای کاهش استرس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی