اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت زنجیره تأمین استعداد
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت زنجیره تأمین استعداد

139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:دیتر ولدزمن0
  • زمان:1 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای پویای امروز، سازمان‌ها برای موفقیت نیازمند اتخاذ رویکردی ساختاریافته و مبتنی بر داده در مدیریت استعداد خود هستند. دوره "مدیریت زنجیره تامین استعداد" به شما می‌آموزد که چگونه با استفاده از استراتژی‌های Buy ،Build ،Borrow و Bot به طور موثرتری زنجیره تامین استعداد خود را مدیریت کنید. در این دوره، با فرآیندی پنج مرحله‌ای برای تطبیق این استراتژی‌ها با نیازهای استعدادی کسب‌وکارتان، ایجاد پروفایل‌های جامع استعدادی و گزارش‌های داده‌های استعدادی، پیاده‌سازی فرآیند جمع‌آوری داده‌ها و تأیید و صحت‌سنجی دقت داده‌های حساس استعدادی آشنا خواهید شد. با شرکت در این دوره، مهارت‌های زیر را کسب خواهید کرد: تسلط بر استراتژی‌های Buy ،Build ،Borrow و Bot برای مدیریت زنجیره تامین استعداد ایجاد پروفایل‌های جامع استعدادی برای پشتیبانی از برنامه‌ریزی جانشینی ایجاد داشبورد استعدادی برای ارائه بینش‌های تأثیرگذار در یک نگاه این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ متخصصان منابع انسانی که به دنبال ارتقای مهارت‌های خود در مدیریت زنجیره تامین استعداد هستند. مدیران استخدام که می‌خواهند استراتژی‌های جذب استعداد خود را بهینه کنند. هرکسی که به دنبال درک عمیق‌تر از نقش داده‌ها در مدیریت استعداد است. با شرکت در دوره مدیریت زنجیره تامین استعداد، می‌توانید به سازمان خود در ایجاد یک استراتژی استعدادی پایدار و مبتنی بر داده کمک کنید که به شما امکان می‌دهد استعدادهای برتر را جذب، توسعه و حفظ کنید.
دوره آموزش مدیریت زنجیره تأمین استعداد دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط دیتر ولدزمن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت زنجیره تأمین استعداد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی