اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استعدادیابی برای منابع انسانی
مسیر آموزشی

آموزش استعدادیابی برای منابع انسانی

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Jesper Larsen0
  • زمان:1 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ساختن یک مخزن قوی از کاندیداهای واجد شرایط، کلید موفقیت در استخدام است. دوره استعدادیابی به شما می‌آموزد تا با تسلط بر روش‌ها و کانال‌های مختلف جذب نیرو و همچنین تکنیک‌های جستجوی حرفه‌ای، بهترین افراد را برای مشاغل چالش‌برانگیز پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. در این دوره، با نحوه استفاده از کانال‌های مختلف جذب نیرو از جمله لینکدین ریکروتر، وب‌سایت‌های کاریابی و شبکه‌های اجتماعی برای شناسایی بهترین کاندیداها و ساختن یک مخزن قوی از استعدادها آشنا خواهید شد. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه پیام‌های تعاملی تأثیرگذاری برای برقراری ارتباط با کاندیداهای بالقوه خود طراحی و اجرا کنید. در پایان دوره، شما قادر خواهید بود با ایجاد یک فرآیند استعدادیابی کارآمد و مؤثر، قیف جذب نیروی خود را تقویت کنید. با شرکت در این دوره قادر خواهید بود: با اصول اولیه‌ی استعدادیابی مؤثر و پیش‌دستانه آشنا شوید. جستجوی بولی را برای یافتن کاندیدا در موتورهای جستجوی مختلف به طور حرفه‌ای اجرا کنید. از روش‌های جستجوی جایگزین برای بهبود نتایج استعدادیابی خود استفاده کنید. پیام‌های تعاملی و جذاب با محوریت کاندیدا طراحی کنید تا نرخ پاسخگویی آن‌ها را افزایش دهید. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ متخصصان جذب نیرو که به دنبال یافتن بهترین استعدادها برای سازمان خود هستند. مدیران منابع انسانی که می‌خواهند فرآیند جذب نیروی خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند. هرکسی که به دنبال یادگیری بهترین روش‌ها برای یافتن و جذب استعدادهای برتر است. با شرکت در دوره استعدادیابی، دیگر نگران یافتن نیروی کار مناسب نباشید!
دوره آموزش استعدادیابی برای منابع انسانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Jesper Larsen مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استعدادیابی برای منابع انسانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی