اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع استاتیک به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش جامع استاتیک به زبان ساده

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شمشیری4.2
  • زمان:10 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

استاتیک از مهم‌ترین درس‌های پایه رشته‌های مهندسی عمران و مکانیک است. این درس پایه بسیاری از درس‌های این دو رشته است و به همین دلیل یادگیری کامل آن بسیار مهم خواهد بود.  آشنایی آموزش جامع استاتیک به زبان ساده استاتیک از دروس پایه و تخصصی رشته مهندسی عمران و مهندسی مکانیک است که در آن به مباحث مکانیک مهندسی پرداخته می‌شود. پایه و اساس اصلی این درس قانون اول و سوم نیوتن است که در آن‌ها به نیروهای واردشده بر یک جسم و بررسی وضعیت تعادل نیروها در اجسام در حال سکون پرداخته می‌شود. در این آموزش ابتدا با استاتیک و مفاهیم آن آشنا می‌شویم؛ در قسمت بعد بردارها را بررسی می‌کنیم و در مورد کاربردهای آن‌ها در استاتیک و نحوه محاسبه ضرب، جمع و تفریق بردارها در صفحه و فضا بحث می‌کنیم. در ادامه به سراغ نیرو و گشتاور می‌رویم و مبحث کوپل نیرویی را نیز موردمطالعه قرار می‌دهیم. در ادامه، ‌تعادل ذره و جسم صلب را در صفحه و فضا بررسی می‌کنیم. با تیرها، قاب‌ها و خرپاها آشنا می‌شویم و به تحلیل آن‌ها می‌پردازیم و در نهایت، به مباحث خواص هندسی سطوح و ممان اول و دوم سطح و اصطکاک می‌پردازیم. هدف از آموزش جامع استاتیک به زبان ساده چیست؟ هدف اصلی از یادگیری دوره آموزش استاتیک، آشنایی با کلیه اصول و مفاهیم مکانیک مهندسی و کاربرد مکانیک برداری برای حل مسائل استاتیکی است. دانشجویان با شرکت در این دوره متوجه می‌شوند که چگونه می‌توان نیروهای وارد بر یک جسم و عکس‌العمل‌های آن‌ها را تشخیص داد و درنهایت سازه مهندسی ساخت که با تحمل همه نیروهای موجود و نیروهایی که درنهایت به آن اضافه می‌شود، همواره در حالت سکوت باقی بماند. در این دوره آموزشی تلاش شده است که همه مباحث موردنیاز دانشجویان؛ چه مباحثی که به‌عنوان پیش‌نیاز برای فهم مطالب درس استاتیک لازم است و چه مباحثی که باید در خود درس بیان شوند، به طور کامل پوشش داده شوند تا دانشجویان بتوانند هر مسئله استاتیکی را به‌راحتی حل کنند. تمام تلاش بر این بوده است که در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت این آموزش ضبط شود تا دانشجویان برای مرور شب امتحان از آن استفاده کنند. دوره آموزش جامع استاتیک به زبان ساده مناسب چه کسانی است؟ این دوره آموزشی به طور خاص برای دانشجویان رشته مهندسی مکانیک طراحی و تدریس شده است ولی دانشجویان رشته عمران نیز می‌توانند از این آموزش استفاده کنند.
دوره آموزش جامع استاتیک به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع استاتیک به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی