اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش امپرسیونیسم - رنگ‌آمیزی نقاشی پاریس
مسیر آموزشی

آموزش امپرسیونیسم - رنگ‌آمیزی نقاشی پاریس

109,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 109,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Christopher Clark0
  • زمان:3 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

*لازم به ذکر است که زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی صورت گرفته است.* نقاشی امپرسیونیستی با تمرکز بر نور. درخشندگی خیره‌کننده‌ای را به نقاشی‌هایتان بیاورید که هرگز فکر نمی‌کردید ممکن باشد. بیاموزید که چگونه در یک نشست، به روش «آلا پراما»، یک نقاشی خلق کنید و از ضربه قلم‌های جالب لذت ببرید. همچنین با مفاهیم ارزشمند طراحی، ارزش، رنگ، لبه (لبه‌های نرم و سخت) و بافت آشنا خواهید شد. از این روش‌ها و دانش برای شروع درست نقاشی خود استفاده کنید، چه یک هنرمند کاملاً مبتدی باشید یا اگر هنرمند باتجربه‌تری هستید، سبک نقاشی خود را به سطح بالاتری برسانید. شما هرگز به این شکل نقاشی نکرده‌اید. می‌توانید در کل این دوره با من همراه شوید و نقاشی کنید. حتی زاویهٔ دوربین من پالتم را در حین ترکیب رنگ‌ها نشان می‌دهد. در فرایند خلق یک نقاشی زیبا، تکنیک‌های مهم نقاشی را یاد خواهید گرفت. یا اینکه راحت باشید و صرفاً از تماشای خلق یک نقاشی از ابتدا توسط من لذت ببرید. بنابراین، اگر آماده هستید تا نقاشی خود را با روش‌هایی که احتمالاً هرگز ندیده‌اید بهبود بخشید و باعث شود به روشی جدید به نقاشی فکر کنید، در این دوره شرکت کنید. برای تمام سطوح از نقاشان. این دوره برای چه کسانی مناسب است: نقاشان مبتدی که می‌خواهند از همان ابتدا مهارت‌های پایه‌ای خوبی داشته باشند نقاشان متوسط که می‌خواهند تکنیک‌های پیشرفته‌تری را یاد بگیرند. نقاشان حرفه‌ای که می‌خواهند در مورد امپرسیونیسم بیشتر بیاموزند یا ایده‌ها و الهامات جدیدی کسب کنند. هر نقاشی که می‌خواهد از نزدیک شاهد یک نقاش ماهر در حال کار باشد و در مورد هر ضربه‌قلم، فرآیند، فکر و ماده‌ای بشنود. هر کسی که از تماشای خلق یک نقاشی زیبا از ابتدا لذت می‌برد.
دوره آموزش امپرسیونیسم - رنگ‌آمیزی نقاشی پاریس دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Christopher Clark مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 109,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش امپرسیونیسم - رنگ‌آمیزی نقاشی پاریس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی